خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/10 - 13:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
فراکسیون ایثارگران در پیامی:

دشمن جز به تسلیم و براندازی جمهوری اسلامی به چیزی نمی‌اندیشد

فراکسیون ایثارگران مجلس در پیامی ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده را محکوم و تاکید کرد که این اقدام جنایتکارانه و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر نشان داد که دشمن جز به تسلیم و براندازی جمهوری اسلامی و در خون غلتاندن دانشمندان به چیزی نمی‌اندیشد و وعده‌اش قابل اعتماد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پیامی ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر وما بدلو تبدیلا"



شهادت هنر مردان خداست، شهادت دانشمند برجسته هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده که به دست سرویس‌های جاسوسی بیگانه و منافقین انجام شد، بار دیگر چهره پلید این سرویس ها و اذناب داخلی آنها را روشن ساخت.



 شهادت این دانشمند گرانقدر و مجاهد نستوه به ما آموخت که در راه انقلاب و ولایت باید از جان گذشت و حیات پر برکتش نشان داد که با دست خالی و تحریم و با تکیه بر عزم و توان داخلی می‌توان قله‌های بزرگ علمی را در نوردید و به دانش هسته ای دست یافت.



 این اقدام جنایتکارانه و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر نشان داد که دشمن جز به تسلیم و براندازی جمهوری اسلامی و در خون غلتاندن دانشمندان و خدمتگزاران کشور به چیزی نمی‌اندیشد و وعده‌اش قابل اعتماد نیست.



 اعضا فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تسلیت به مقام عظمای ولایت، ملت رشید ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید عزیز، با خون پاک وی عهد و پیمان می بندند که با پافشاری بر آرمان های انقلاب اسلامی، پاسدار خون شهدا و حریم ولایت بوده و سربازی فداکار برای کشور و ملت شریف ایران در خانه ملت باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 309115
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار