خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/01/25 - 14:48
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

حضور مایلی کهن در فراکسیون ورزش مجلس

**سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز به دعوت فراکسیون ورزش در جلسه امروز این فراکسیون حضور یافت.

به گزارش خانه ملت،‌ "محمد مایلی‌کهن" سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که به دعوت فراکسیون ورزش و کمیته تربیت بدنی امروز به مجلس آمده بود طی سخنانی در این فراکسیون اظهار داشت:‌ آدم نظام نیستم اما نظام را دوست دارم و بیشترین انتقادات را نیز داشته‌ام.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از دفاتر آقایان هاشمی رفسنجانی، قالیباف و لاریجانی من را دعوت کردند. اما نرفتم و به دنبال دفتر احمدی‌نژاد گشتم تا ببینم چگونه می‌توان وی را کمک کرد.

مایلی‌کهن افزود: امروز افتخار می‌کنم که هر روز دیدگاهم به احمدی‌نژاد بهتر می‌شود.

وی تصریح کرد: احمدی‌نژاد مانند سیبل ‌متحرک حرکت و کار می‌کند و دیگر تنها رئیس جمهور تهران نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به موفقیت و سپس شکست‌های خود در سال 98 که منجر به برکناری وی از تیم ملی فوتبال شد گفت: در آن مقطع رسانه ملی می‌گفت من یار دوازدهم تیم ملی هستم اما اصلا اینگونه نبود.

وی در ادامه به حضور خود در برنامه 90 اشاره و تاکید کرد: بعد از این برنامه ضرغامی من را خواست و با هم صحبت کردیم.

مایلی‌کهن با تاکید بر اینکه پایه حمایت‌ها باید دلی باشد نه دستوری خاطرنشان کرد: من 15 سال در تیم پیروزی بودم اما فردی خارج از کشور را آوردند و دوستان تلویزیون ما نظرسنجی ای برگزار می‌کردند که به نفع او بود.

وی با بیان اینکه نیازمند حمایت دستوری نیستم گفت: وقتی کفاشیان من را برای تیم ملی خواست، من کسی را واسطه نکرده بودم در مقابل شرط گذاشتم و برای گرفتن حکم هم دست فردی را نبوسیدم.

سرمربی تیم ملی فوتبال رفتن به جام جهانی را وظیفه نه شگفتی عنوان کرد و در عین حال افزود: با این حال اگر به جام برویم موج ایجاد می‌شود که مایلی‌کهن در حد و اندازه‌های تیم ملی نیست و اگر هم نرویم و ببازیم می‌گویند تقصیر مایلی‌کهن است.

وی از مسئولان فدراسیون خواست تحت تاثیر این موج قرار نگیرند و گفت: حتی اگر به جام جهانی صعود کنیم من به جام جهانی نمی‌روم و آنرا افتخار نمی‌دانم.

مایلی‌کهن با بیان اینکه فردوسی‌پور را دوست دارم گفت: اما معتقدم وی دارد از عدالت خارج می‌شود و سلیقه شخصی برخی را حکم می‌کند؛ اما میکروفن رسانه ملی است و شخصی نیست.

وی افزود: می‌گویند مایلی‌کهن به دستور احمدی‌نژاد آمده و به دیدن وی رفته است درحالی که من بیکار چند ماه پیش برای گرفتن دستور بازسازی خانه شوهر عمه کور خود در دهات خدمت دکتر رسیدم که با وجود دستور احمدی‌نژاد برای بازسازی ،فامیل ما فوت کرد و هنوز نامه درگیر کارهای اداری است.

مایلی کهن در خصوص تعامل با رسانه‌ها گفت:‌ آقای احمدیان رئیس خبرنگاران ورزشی نحوه تعامل سرمربی تیم ملی فوتبال با رسانه‌ها را تبیین کند و ما گردن می‌نهیم.

سخنان مایلی کهن واکنش‌های تعدادی از نمایندگان را در پی داشت.

ونایی نماینده ملایر گفت: آقای مایلی کهن خوب هستند اما بسیار ساده‌اند. که دهقان نماینده ایزه به وی گفت شما دارید سیاسی کاری می‌کنید بگذارید مایلی کهن حرفش را بزند . اما ونایی با عصبانیت از جای خود برخاست و گفت این جلسه در حمایت از شما برگزار شده است. از مربی حرفه‌ای چون شما بعید است برخی مطالب را بگوید که به دفتر احمدی نژاد رفتم و یا عادل فردوسی پور بی‌طرف نیست. اینها چه ربطی به فوتبال دارد . شما می‌گویید احتیاجی به حمایت هیچ کس ندارید و یار دوازدهم هم کمکش است. شما چه بخواهید یا نخواهید ما باید کمکتان کنیم چون تیم فوتبال کشورمان را دوست داریم و مردم به آن حساس هستند.

مطهری نیز در این جلسه به مایلی کهن گفت: نقطه ضعف شما نداشتن صحه صدر کافی است. بنا به اعتقاد شهید مطهری مصامح واقعی کسی است که دربرابر انتقادات از خود بی تفاوت باشد.

یحیی زاده نیز گفت: مشکل تیم ملی کشور بیشتر روحی روانی است و اگر در این چند بازی روانشناس ذبده کنار تیم بود در بازی اخیر به این نتیجه نمی‌رسیدیم.

  • کد خبر : 8032
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار