خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/17 - 20:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
نریمان اعلام کرد:

حضور فعال فراکسیون مدیریت‌شهری در بررسی لایحه بودجه 90

نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری از برگزاری منظم نشست‌های این فراکسیون در سال‌جاری خبر داد و گفت: مهمترین فعالیت فراکسیون مدیریت شهری در سال گذشته حضور مستمر در بررسی برنامه پنجم توسعه بود و بعد از آن نیز فراکسیون به طو جدی وارد بررسی لایحه بودجه 90 در حوزه مدیریت شهری شده است.


"محسن نریمان"در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت ( www.icana.ir) با بیان اینکه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی نشست‌های خود را بطور منظم برگزار می‌کند، افزود: آخرین نشست فراکسیون در سال گذشته به بررسی لایحه بودجه 90 در بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری و روستایی اختصاص داشت که این نشست‌ها در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از همکاری گسترده کارشناسان حوزه مدیریت شهری و شهرداران کلانشهر‌های کشور با فراکسیون مدیریت شهری خبر داد و گفت: این فراکسیون همواره در نشست‌های خود از کارشناسان حوزه مدیریت شهری، شهرداران کلانشهرهای کشور و اعضای شورای شهر دعوت می‌کند تا با همفکری این متخصصان تصمیماتی کارشناسی در حوزه مدیریت شهری گرفته شود.



نایب رئیس فراکسیون مدیریت شهری همچنین تأکید کرد: فراکسیون مدیریت شهری می‌تواند در کنار کمیسیون عمران مجلس، شوراها و شهرداران در مسائل مدیریت شهری وارد شود و با استفاده از ظرفیت‌‎های تخصصی اعضای خود تصمیمات کارشناسانه‌ای برای مدیریت شهرها و روستاهای کشور بگیرد.



فراکسیون مدیریت شهری مجلس که از میان علاقه‌مندان به حوزه مدیریت شهری و نمایندگان دارای سابقه شهرداری تشکیل شده است، بصورت منظم مسائل مربوط به حوزه مدیریت شهری را در نشست‌های منظم خود بررسی می‌کند. ریاست فراکسیون مدیریت شهری و روستایی بر عهده محمدحسین مقیمی نماینده مردم خمین است و نایب رئیس این فراکسیون نیز محسن نریمان نماینده مردم بابل است.

  • کد خبر : 42507
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار