خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/24 - 17:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
صفایی خبر داد:

حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس در کمیسیون مقام زن در نیویورک

**رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، از حضور اعضای فراکسیون متبوعش در نشست کمیسیون مقام زن در نیویورک خبر داد و افزود: در جلسه این هفته فراکسیون مطالبی و اطلاعاتی که قرار است از سوی اعضا در آن کمیسیون مطرح شود، بررسی خواهد شد.

"طیبه صفایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه این هفته فراکسیون زنان مجلس، اظهار کرد: این هفته در فراکسیون بررسی محتوای برنامه‌ها و سخنرانی اعضای فراکسیون که در چند هفته آینده برای شرکت در کمیسیون مقام زن به نیویورک عازم خواهد شد، مطرح می‌شود.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، افزود: باتوجه به اینکه سال گذشته من و خانم رهبر در این کمیسیون حضور داشتیم، امسال خانم‌ها آلیا، آجرلو و اخوان به نیویورک سفر می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، به برنامه‌های دیگر این هفته فراکسیون زنان اشاره کرد و گفت: ما طرحی را از سوی وزارت نیرو داریم که مشاوران زن این حوزه مطرح کردند، و در جلسه روز چهارشنبه فراکسیون بررسی خواهد شد.

وی همچنین از درخواست دعوت فراکسیون متبوعش از "مصطفی محمدنجار" وزیر کشور خبر داد و افزود: در این نشست قرار است در رابطه با بودجه مربوط به حوزه استان‌ها و حوزه مدیران کل امور زنان و خانواده بحث‌هایی صورت بگیرد.

به گفته صفایی، زمانی که بودجه به مجلس بیاید تغییرات زیادی نمی‌توان در آن اعمال کرد؛ اما تمام وزرای مربوطه و دستگاه‌ها باید نسبت به بودجه زنان و خانواده که از قوانین مهم قانون برنامه پنجم توسعه است، عنایت بیشتری داشته باشند.

  • کد خبر : 37950
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار