خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/08/17 - 12:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عصر امروز صورت می گیرد؛

حضوروزرای‌پیشنهادی‌درفراکسیون‌انقلاب‌اسلامی

**وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش ، رفاه و نیرو در نشست عصر امروز فراکسیون انقلاب اسلامی حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "علی اصغر زارعی" در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فراکسیون انقلاب اسلامی از حاجی‌بابایی، محصولی و نامجو برای حضور در جلسه عصر امروز خود دعوت کرده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه در خصوص رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: هر سه گزینه معرفی شده از سوابق مدیریتی و اجرایی خوبی برخوردارند  و همچنین از نظر ویژگی‌های فردی و فکری با رویکرد دولت نزدیک هستند لذا در صحن علنی مجلس رای لازم را کسب خواهند کرد.

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: ممکن است برخی مخالفت‌ها با آقای محصولی وجود داشته باشد اما اثرگذار نخواهد بود.

زارعی یادآور شد: معرفی آقای محصولی به عنوان وزیر کشور پس از استیضاح آقای کردان مطرح شد که فضای سنگینی میان دولت و مجلس به وجود آمده بود، اما مسائلی که در آن زمان مطرح شد به جایی نرسید چون اگرآن مسائل درست بود حتما آقای محصولی هم  گوشه‌ای می‌نشستند که اینگونه نشد.

نماینده تهران در خصوص فعالیت محصولی در زمینه ترانزیت نفت گفت: ایشان همان زمان در فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مختلف توضیحاتی برای انتقال نفت از آذربایجان به نخجوان ارائه کردند.

نائب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در خصوص زمان انتخابات هیات‌رئیسه این فراکسیون اظهارداشت: به دلیل برخی مسائل ازجمله بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی ، انتخابات هیات‌رئیسه به تعویق افتاد.

وی از حسینیان و آقاتهرانی به عنوان  دو نامزد ریاست فراکسیون انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: هر کدام از این دو نامزد، ریاست را به دیگری پیشنهاد می‌دهند چون در این فراکسیون فضای ارزشی انقلاب اسلامی حاکم است و هیچ‌کس خودش را برای ریاست کاندید نمی‌کند.

  • کد خبر : 11839
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار