خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/03/18 - 20:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
افتخاری تشریح کرد:

جزئیات نشست فراکسیون زنان مجلس با ضرغامی

**سخنگوی فراکسیون زنان مجلس گفت: اعضای این فراکسیون در نشستی با ضرغامی درخصوص مسائل فرهنگی جامعه بخصوص موضوع فرهنگ عفاف و حجاب و جایگاه زن در صدا و سیما مطالبی را مطرح کردند.

لاله افتخاری نماینده تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه فراکسیون زنان مجلس بعدازظهر امروز با حضور در صدا و سیما با عزت الله ضرغامی رئیس این سازمان نشست مشترک داشتند، گفت: در این جلسه درخصوص جایگاه زنان در برنامه پنجم توسعه منشور و جایگاه زنان در صدا و سیما، مسائل فرهنگی، فرهنگ عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده، فرهنگسازی و پرهیز از تجملات و ارائه الگوهای موفق ارزشی بحث شد.

وی با بیان اینکه همچنین در این جلسه درخصوص گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم توجه به آن مسائل مهمی مطرح شد، گفت: فراکسیون زنان درخصوص ترویج فرهنگ ساده زیستی در جامعه، پوشش نامناسب بازیگران و کارکنان در صدا و سیما، لزوم رعایت حجاب توسط مجریان برنامه های تلویزیونی نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: همچنین در این جلسه درخصوص مسائل قرآنی و نگاه قرآن به زنان مطالبی مطرح و پیشنهاد شد که همانطور که در کنار اخبارهای مختلف در سازمان صدا و سیما اخبار ورزشی گنجانده می شود در کنار این خبرها، اخبار قرآنی نیز گنجانده شود.

وی گفت: اعضای فراکسیون درخصوص نگاه دقیق، صحیح، کارشناسی، ارزشی و اسلامی نسبت به ورزش بانوان و اطلاع رسانی صحیح در این زمینه و لزوم پوشش مناسب زنان در ورزش ها نظرات خود را مطرح کردند.

افتخاری افزود: همچنین در این جلسه درخصوص ضرورت انعکاس فعالیت های نمایندگان زن مجلس و همچنین زنان مسئول در دستگاه های اجرایی و دیگر دستگاه ها مطرح شد.

وی با بیان اینکه جلسه با ضرغامی بسیار مفید و مثبت بود، گفت: رئیس سازمان صدا و سیما از مطالب مطرح شده و پیشنهادات اعضای فراکسیون زنان استقبال کرد و تاکید داش که تعامل بیشتری باید میان مجلس و صدا و سیما صورت گیرد و حدالامکان این جلسات ماهی یک بار برگزار شود.

نماینده تهران در مجلس گفت: ضرغامی از عملکرد مجلس و فراکسیون زنان درخصوص مسائل فرهنگی تقدیر و تشکر داشت و متقابلاً فراکسیون زنان نیز نسبت به بیان واقعیات جامعه در صدا و سیما و توجه خوب سازمان به مسائل فرهنگی از رئیس سازمان صدا و سیما تشکر کردند.

  • کد خبر : 18571
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار