خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/25 - 16:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محسنی بندپی تشریح کرد:

جزئیات دیدار مشترک نمایندگان مجلس با شهردار تهران

نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرداری تهران، برگزار و برخی از موضوعات و مشکلات حوزه شهری در این نشست مطرح شد.


"انوشیروان محسنی بندپی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir) در تشریح جزئیات دیدار اعضای فراکسیون شهری و برخی از نمایندگان با "محمد باقر قالیباف" شهردار تهران، تصریح کرد: در این جلسه درخصوص مشکلات شهری و همچنین متروی تهران بحث شد.



نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: "محمد حسین مقیمی" رئیس فراکسیون شهری، "اسدالله بادامچیان" رئیس مجمع نمایندگان استان تهران و " علی‌اکبر آقایی مغانجوقی" و سایر اعضای فراکسیون شهری  و همچنین "مهندس چمران" رئیس شورای شهر تهران حضور داشتند.



وی افزود: هر یک از این نمایندگان و حضار در خصوص مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کردند و از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در سطح شهر تهران ابراز رضایت داشتند.



نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: شهردار تهران نیز طی صحبت‌هایی در این جلسه اعلام کرد تا لحظه‌ای که این عنوان را در اختیار دارد برای ایجاد انبساط ونشاط در زندگی شهری تلاش خواهد کرد.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بیان داشت: به اعتقاد قالیباف باید شهرداری به گونه‌ای عمل کند که رضایت نسبی در شهر وجود داشته باشد و مردم احساس نکنند با وجود حمایت و کمک هایی که صورت گرفته خدایی نکرده ضعفی در کار است. البته نه اینکه اصلا ضعفی وجود نداشته باشد اما نسبت به قیاس و مقایسه ای که می شود، باید کارنامه مدیریت شهری کارنامه ای قابل دفاع باشد که فکر می کنم امروز مردم یک رضایت‌مندی عمومی در شهر تهران حس می کنند.

  • کد خبر : 56706
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار