خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/11 - 20:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

توضیحات آقاتهرانی درباره مطالب منتشر شده به نقل از وی در برخی سایت‌ها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، سخنان منتشر شده به نقل از وی دربرخی سایت‌ها درباره مشاوره با رئیس مجلس برای دیدار با رئیس جمهوری را توضیح داده و با تکذیب بخشی از آن گفت: دیدار بنده با رئیس مجلس یک دیدار محرمانه مشورتی بود که در آن جوانب مختلف اتفاقات اخیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.


"مرتضی آقا تهرانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) به تشریح دیدار خود با "علی لاریجانی" پیش از ملاقات با "محمود احمدی نژاد" درباره اتفاقات اخیر کشور پرداخت و گفت: بنده بواسطه حضور در چین که به ماموریت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام گرفته بود، از اتفاقاتی که در ایران رخ داده بود بی‌خبر بودم، به همین دلیل به محض بازگشت به ایران و پس از مشورت با هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان، تصمیم به مشورت با رئیس مجلس برای دیدار با رئیس جمهوری گرفتم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر و توصیه رئیس مجلس بر حفظ آرامش کشور در شرایط موجود بود، تصریح کرد: دیدار بنده و لاریجانی یک دیدار محرمانه مشورتی بود و در چنین دیدارهایی جوانب گوناگون امر بررسی می‌شود تا مبادا اشتباهی رخ دهد؛ از همین رو مسائلی که به نقل از بنده در برخی سایت‌ها نقل شده، صحت ندارد و اینطور نبوده که رئیس مجلس در این دیدار بنده را از ملاقات با رئیس جمهوری منع کرده باشد.



 



تاکید رئیس مجلس بر حفظ آرامش مجلس و کشور بود



عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، تأکید کرد: نظر رئیس مجلس به رغم اصرار برخی از نمایندگان، به حفظ آرامش مجلس و کشور بود و به همین دلیل در برابر تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تشکیل جلسه غیرعلنی و یا ارسال نامه به رئیس جمهوری، از آنان درخواست کرد تا از القای التهاب در جامعه خودداری کنند، تا مسائل در فضایی آرام و بی تشنج و با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در مجرای صحیح و قانونی خود پیش برود.



وی تصریح کرد: مطالبی که درباره این دیدار مشورتی و خصوصی با رئیس مجلس در برخی سایت‌ها مطرح شده صحت ندارد و هدف از این دیدار نیز دریافت نظر رئیس مجلس و مشورت با وی به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان درباره مسائل اخیر کشور بود.



برخی از سایت‌ها صبح روز یکشنبه ـ 11 اردیبهشت ماه ـ به نقل از مرتضی آقا تهرانی، روایتی از دیدار وی با رئیس مجلس منتشر کردند که بدین شرح است: "... بعد ازشرکت در جلسه مجلس تصمیم گرفتم با دکتر احمدی نژاد دیداری داشته باشم آقای لاریجانی به من گفت من با رفتن شما مخالفم وبنده عرض کردم بنده مانعی برای این دیدارنمی بینم .درمقابل آقای لاریجانی اصرار کردند که لااقل استخاره کنید که بنده عرض کردم به نظر من اینجا جای استخاره نیست."

  • کد خبر : 45645
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار