خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/06/01 - 08:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
فروردین در دیدار با رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی:

توسعه ورزش های همگانی و خانواده محور موجب شادابی جامعه می‌شود

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی بر توسعه ورزش ماهیگیری که رشته‌ای جذاب همراه با آرامش و تحرک در طبیعت است و موجب شادابی برای خانواده ها و کلیه اقشار جامعه می‌شود، نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با امیر مصدق رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی جمهوری اسلامی ایران و رئیس توسعه ماهیگیری ورزشی در قاره آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.



رئیس فراکسیون ورزش در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه ورزش‌های همگانی و به خصوص ورزش‌ها و رشته‌های خانواده محور که تاثیر در تحکیم خانواده نیز خواهد داشت از ورزش ماهیگیری به عنوان رشته‌ای جذاب همراه با آرامش و تحرک در طبیعت که موجب شادابی برای خانواده ها و کلیه اقشار جامعه و با هزینه‌های مناسب است، نام برد. 



امیر مصدق انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد انجمن ماهیگیری ورزشی ایران و عضویت رسمی در فدراسیون جهانی ماهیگیری ورزشی برای نخستین بار که زیر مجموعه رسمی در نهادهای معتبر ورزشی و المپیکی همچون اسپورت اکورد،گایفس ،آیمز، وادا (مبارزه با دوپینگ ) و ...است در خصوص برگزاری رویدادهای مختلف در سراسر کشور و تشکیل تیم ملی ماهیگیری ورزشی برای اولین بار اعلام کرد.



لازم به ذکر است انجمن ماهیگیری ورزشی ایران به عنوان حامی محیط زیست در پاکسازی سواحل و دریاچه ها فعالیت گسترده و حضور مستمر دارد.  روش ماهیگیری ورزشی به عنوان بگیر و رها کن بوده که جذابیت این رشته را دو چندان کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 347874
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار