خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 14:33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
جلالی در جمع خبرنگاران:

تمام تلاش لاریجانی برای وحدت اصولگرایان است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه همه تلاش لاریجانی برای وحدت اصولگرایان با محوریت جامعتین بوده و است، افزود: جریان اصولگرایی باید این موضوع را درک کند که دعواهای حاشیه‌ای عملا مردم را خسته می‌کند.


 به گزارش خبرنگارخانه ملت(www.icana.ir)، "کاظم جلالی" درحاشیه جلسه علنی امروز -سه شنبه 11 مرداد ماه - مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحقق وحدت اصولگرایان، گفت: وقتی یک شخصیت ارزشمند و فرزانه و بزرگواری مثل آیت الله مهدوی کنی برای وحدت اصولگرایان وارد این عرصه می‌شوند باید شکرگزار بود.



 



باید شکر گزار فرصت حضور مهدوی کنی در محوریت اصولگرایی باشیم 



نماینده مردم شاهرود درمجلس با اشاره به سوابق روشن آیت الله مهدوی کنی و ریاست فعلی ایشان برمجلس خبرگان رهبری، افزود: وی امین امام و مقام معظم رهبری هستند و باید شکرگزار فرصت حضور ایشان در محوریت اصولگرایی باشیم. 



عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید براینکه لاریجانی  دراین ماجرا سهم خواهی نکرده و به دنبال داشتن نماینده نبوده، تصریح کرد: بلکه همه تلاش لاریجانی وحدت اصولگرایی با محوریت جامعتین بود واست. 



 



 لاریجانی و قالیباف به دنبال سهم خواهی نیستند



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در رابطه با برخی حملات علیه علی لاریجانی و محمدباقرقالیباف، گفت: اینکه برخی ها حملاتی را علیه این دو شخصیت انجام دادند و می دهند، حرکت صحیحی نیست؛ چرا که اینها به دنبال سهم خواهی نیستند و هرگونه سازو کاری که جامعتین با محوریت آیت الله مهدوی کنی به جمع بندی برسد از نظر این دو شخصبت پذیرفتنی است و بارها هم این موضوع را اعلام کرده اند. 



 جلالی با بیان اینکه نباید فضا را به سمت سهم خواهی پیش برد، ادامه داد: دلسوزان جریان اصولگرایی و ولایی کشور باید در کنار هم قرار بگیرند؛ چرا که نگاه حذفی اساسا نگاه مناسبی نیست والبته نگاه تخریبی هم جواب نمی دهد و این درحالی است که اخیرا برخی‌ها شخصیت‌های ارزشمند را مورد تخریب قرار داده اند  و این حرکت سالمی نیست. 



 نماینده مردم شاهرود درپاسخ به این سوال که برخی عنوان می کنند لاریجانی و قالیباف به جز تهران و قم دارای پایگاه اجتماعی بین اصولگرایان نیستند، تصریح کرد:  این که می گویند فلانی و فلانی دارای عقبه  و پایگاه اجتماعی نیستند از اساس حرف غلطی است، همه عقبه‌ها مربوط به انقلاب و نظام است  و در این میان قالیباف و لاریجانی و سایر افراد هم سربازان نظام هستند و به تعبیری می توان گفت، هیچ کس جز رهبری  و انقلاب و نظام جمهوری عقبه‌ای ندارد. 



 



دعواهای حاشیه‌ای عملا مردم را خسته می‌کند



عضو فراکسیون اصولگرایان  مجلس با بیان اینکه سربازان انقلاب به دنبال مطرح کردن عقبه و این بحث‌های حاشیه‌ای نیستند، گفت: در حال حاضر زمینه‌های وحدت کاملا فراهم شده، همه اضلاع اصولگرایی  در حال رسیدن به اشتراک نظر و تفاهم هستند و جریان اصولگرایی هم باید این موضوع را درک کند که  بالاخره دعواهای حاشیه ای عملا مردم را خسته می‌کند. 



وی دراین باره اضافه کرد: دغدغه های اصلی مردم این موضوعات نیست واصولگرایان نیز باید با وحدت  نشان دهند که جمعیت توانمدی برای حل مشکلات مردم هستند و مردم دراین صورت  است که از اصولگرایان حمایت می کنند. 



 جلالی با تاکید بر اینکه سازو کار فعلی  برای وحدت اصولگرایان مورد قبول لاریجانی و قالیباف است، افزود: هر دو شخصیت نیزاعلام کرده‌اند  که بدون سهم  خواهی این سازوکار را پذیرفتند و این در حالی است که اگر لاریجانی و قالیباف دراین سازو کارورود پیدا نمی کردند، ای بسا که اتهامات دیگری زده می شد که مثلا این دو شخصیت قصد ایجاد انشقاق در جبهه اصولگرایی را دارند. 



 وی خاطر نشان ساخت: حضور این دو برای نشان دادن وحدت جریان اصولگرایی است.

  • کد خبر : 55595
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار