خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/08 - 16:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
صفایی مطرح کرد:

تلاش فراکسیون زنان برای حضور حداکثری زنان در انتخابات مجلس نهم

رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به حضور کمرنگ زنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراکسیون زنان، علت عدم حضور حداکثری زنان در مجلس را بررسی می‌کند.


"طیبه صفایی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www. icana. ir)، با انتقاد از حضور کمرنگ زنان در مجلس خاطر نشان کرد: در هر دوره انتخابات همواره شاهد حضور گسترده زنان بوده ایم که با وجود توانایی بالا به مجلس راه پیدا نکرده‌اند.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهردر مجلس ادامه داد: تعداد محدود کرسی‌های زنان در مجلس به معنی عدم توانایی آن‌ها نیست، بلکه در مسیر توسعه کشور بار‌ها تلاش و شایستگی زنان را تجربه کرده ایم.



صفایی با اشاره به حضورپرشور زنان در دوره‌های گذشته مجلس افزود: بررسی کارنامه درخشان حضور زنان در دوره‌های مختلف مجلس، حکایت از توانمندی و عملکرد مثبت آن‌ها دارد و نباید این ظرفیت‌های مطلوب ندیده گرفته شوند.



وی تصریح کرد: فراکسیون زنان مجلس علاوه بر پیگیری مطالبات زنان در عرصه‌های مختلف، مدتی است که طی جلسات مکررمساله حضور زنان در مجلس را بررسی می‌کند.



رئیس فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: زنان جامعه همواره در کنار مردان فعالیت اجتماعی داشته‌اند و این در حالی است که در برخی از موراد حقوق طبیعی آن‌ها نادیده انگاشته شده است.



صفایی ابراز امیدواری کرد: جلسات فراکسیون زنان تاثیر مثبتی در جهت حضور حداکثری زنان در مجلس هشتم داشته باشد.

  • کد خبر : 55254
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار