خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/19 - 08:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در جلسه اخیر فراکسیون زنان صورت گرفت؛

تقدیر از زنان مدال‌آور در بازی‌های گوانگجو

**سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه اخیر فراکسیون متبوعش گفت: در نامه‌ای به آقای سعیدلو از ایشان و تمام زنان شرکت‌کننده در بازی‌های گوانگجو تقدیر و تشکر شد و مقرر شد در جلسه آینده به طور حضوری از آنها تقدیر شود.

"لاله افتخاری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اعلام این خبر که سفر نمایندگان زن پارلمان اروپا به ایران لغو شد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل سرما و برودت هوا سفر برخی از نمایندگان زن پارلمان اروپا به ایران لغو شد و این برنامه به زمان دیگری موکول شد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، به برنامه پنجم توسعه اشاره کرد و گفت:  در جلسه اخیرفراکسیون در رابطه با مصوبات برنامه پنجم که در مورد مسائل زنان بود، بحث شد و نحوه پیگیری و اجرایی شدن آنها و همکاری‌های مجلس با مرکز امور زنان بررسی شد.

وی حضور زنان و کسب مدال برای ایران در بازی‌های گوانگجو را افتخاری بزرگ دانست و افزود: فراکسیون از تمام ورزشکاران خانم که در بازی‌های آسیایی گوانگجو مقام کسب کردند تقدیر و تشکر کرد و در نامه‌ای به آقای سعیدلو از ایشان و هم خانم اکبرآبادی و مسئولان گذشته تشکر شد.

افتخاری اظهار امیدواری کرد که با حضور فعال‌تر زنان در عرصه ورزش کشور و با رعایت موازین شرع مقدس می‌توانیم پیام ملت مسلمان ایران را به گوش جهانیان برسانیم.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس، با تاکید بر اینکه موازین اسلامی باید بیش از این در مجامع ورزشی رعایت شود، گفت: اعضای فراکسیون نظرات و پیشنهادهای خود را برای هرچه فعال‌تر شدن زنان در این زمینه مطرح کردند و گزارشی از بخش ورزش بانوان در جلسه ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 33295
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار