خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1387/11/09 - 16:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس

فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان زیرمجموعه فراکسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خانه ملت، متن بیانیه هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی به این شرح است:

مردم بزرگوار ایران اسلامی در حالی سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که در طول سال‌های گذشته شاهد توطئه‌های فرهنگی متعدد، کارشکنی‌ها، ترورها، انفجارها، تحریم‌های پیوسته و جنگ قدرت‌های جهانی علیه روند گسترش انقلاب اسلامی بوده‌اند.

به یقین در چهارمین دهه از عمر انقلاب خمینی کبیر این روند ادامه خواهد داشت و هر چه ما بر اصول و آرمان‌هایمان بیشتر پافشاری کنیم. توطئه‌ها شکل و حجم بیشتری به خود خواهد گرفت. بی‌شک تمام بخش‌های نظام در برابر این توطئه‌ها و خنثی سازی‌ آنها مسئولند و در این بین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلیل جایگاه رفیع قانونگذاری و نظارت در حفظ و پاسداشت این انقلاب الهی مسئولیتی مضاعف دارند.

در همین راستا ما جمعی از نمایندگان اصولگرا همزمان با سالروز ولادت پر برکت امام محمدباقر(ع) و در آستانه ورود به دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را با اهداف ذیل اعلام می‌نماییم:

1- فراکسیون انقلاب اسلامی بر نظارت و قانونمند کردن ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی واندیشه‌های ناب امام خمینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید دارد و می‌کوشد تا با استفاده از فرصت‌های پیش رو آنها را در سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های داخلی و خارجی مجلس هشتم محقق سازد.

2- بر اساس جهت‌گیری‌ها و مواضع صریح و روشن رهبری معظم انقلاب، از جمله مهم‌ترین اهداف این فراکسیون حمایت از دولت ولایتمداران، مردمی، انقلابی، پرکار، استکبارستیز، عدالت‌محور، همسو بامحرومان و جدی در مبارزه با فساد است تا زمینه خدمت بیشتر از این دولت به مردم عزیز ایران اسلامی فراهم آید و در همین راستا نیز خواهد کوشید تا رابطه مجلس و دولت را مستحکم‌تر از گذشته نماید.

3- فراکسیون انقلاب اسلامی،تشکیلات جدیدی در عرض فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم نیست بلکه خود را زیر مجموعه‌ای از فراکسیون اصولگرایان می‌داند که به منظور افزایش تحرک آن در راستای تحقق اهداف اصولگرایی گام برمی‌دارد.

لازم به ذکر است که دیگر مواضع این فراکسیون در فرصت‌های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید. به امید تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران در سرتاسر گیتی و به امید تعجیل در ظهور صاحب حقیقی انقلاب، حضرت ولی عصر (عج).

هیئت رئیسه موقت

فراکسیون انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 6796
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم