خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/23 - 15:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت خبر داد:

تشکیل جلسه فراکسیون حج و زیارت در هفته آینده

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت از تشکیل جلسه این فراکسیون در اواخر هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسه، مصوبات اصلی فراکسیون حج و زیارت و مسائل مربوط به زائران عتبات عالیات بررسی می‌شود.


"حسن ملک محمدی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) با اشاره به برنامه‌های فراکسیون حج و زیارت، اظهار کرد: فراکسیون حج و زیرات در اواخر هفته آینده و پس از بازگشت نمایندگان از تعطیلات یک هفته‌ای تشکیل جلسه خواهد داد.



نماینده مردم دامغان مسائل و مشکلات مربوط زائران مکه مکرمه را یکی از مهم‌ترین بحث‌های فراکسیون حج و زیارت توصیف کرد و ادامه داد: باتوجه به تحولات منطقه و سیاست‌‌های جنایتکارانه آل سعود، بحث اعزام زائران به سفر حج عمره و مشکلات و موانع آن در دوره حاضر، یکی از مهم‌ترین بحث‌های فراکسیون حج و زیارت است.



ملک محمدی تصمیم‌گیری برای توقف یا ادامه یافتن سفر حج عمره را وابسته به سیاست و تدبیر مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: فراکسیون حج و زیارت در بررسی موضوع سفر حج عمره، پیرو و تابع نظر و فرمان رهبر معظم انقلاب است.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مکه کانون گردهمایی و وحدت امت اسلامی است، تصریح کرد: باتوجه به ضرورت تعامل و تبادل نظر مسلمانان و حل مشکلات کشورهای مسلمان در شرایط حال حاضر، استفاده از ظرفیت مکه مکرمه و سفر حج در افشای جنایات استکبار و آل سعود و نیز تقویت وحدت اسلامی ضروری است.

  • کد خبر : 47091
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار