خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/16 - 19:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
لاریجانی با کسب 44 رای رییس شد

ترکیب جدید هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان

**نشست اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان برای انتخاب هیئت رییسه این فراکسیون با انتخاب قاطع لاریجانی به عنوان رییس و ابوترابی و باهنر به عنوان نواب رییس به کار خود پایان داد.

"عیسی جعفری" عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به برگزاری نشست امشب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، به انتخاب قاطع لاریجانی از سوی اعضای شورای مرکزی برای ریاست این فراکسیون خبر داد و گفت: لاریجانی با کسب 44 رای از مجموع 47 رای با به عنوان رییس فراکسیون اصولگرایان در سمت خود ابقا شد.

وی افزود: لاریجانی در سال پیش 24 رای از 32 رای را به خود اختصاص داده بود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ادامه به انتخاب نایب رییس فراکسیون اصولگرایان اشاره کرد و افزود: در نشست امشب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، "محمد حسن ابوترابی فرد" با 26 رای به عنوان نایب رییس اول و "محمدرضا باهنر" با 25 رای به عنوان نایب رییس دوم این فراکسیون انتخاب شدند.

وی همچنین افزود: در نشست امشب اسماعیل کوثری با 32 رای، کاظم دلخوش با 18 رای و ولی اسماعیلی با یک رای به عنوان منشی‌های هیئت رییسه و علی کریمی فیروزجایی نیز به عنوان کارپرداز فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.

با توجه به نتایج نشست امشب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، تنها سه تغییر در هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان ایجاد شده که در آن کوثری و اسماعیلی جایگزین حاج بابایی و سید حسین نقوی به عنوان منشی شده اند و  کریمی فیروزجایی با 26 رای نیز به عنوان کارپرداز جایگزین مهدوی ابهری شد.

  • کد خبر : 30939
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار