خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/03/26 - 15:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

بیانیه فراکسیون خط امام(ره) مجلس در رابطه با حوادث کوی دانشگاه تهران

**فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی در رابطه با حوادث کوی دانشگاه تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خانه ملت، در بیانیه فراکسیون خط امام(ره) آمده است: خبرهای تاسف آوری که از حوادث کوی دانشگاه تهران می‌رسد هر انسان آزاده و وطن خواه را به شدت آزرده می‌کند و قلب انسان‌های حقیقت خواه را به درد می‌آورد.

فراکسیون خط امام (ره) در ادامه بیانیه خود آورده است: براساس اخباری که به گوش می‌رسد تعدادی افراد سازماندهی شده با لباس شخصی به کوی دانشگاه تهران وارد شده  و ضمن ایراد خسارت به اموال و امکانات دانشجویان، به ضرب و شتم آنها پرداخته اند. مشابه این حوادث در تعداد دیگری از محیط‌های دانشگاهی در تهران، شیراز و تبریز و شهرهای دیگر هم اتفاق افتاده است که همه این حوادث به شدت موجبات نگرانی همه علاقه‌مندان و اعتلای میهن اسلامی را فراهم نموده است.

فراکسیون خط امام (ره) مجلس ضمن ابراز تاسف شدید از وقوع این حوادث دردآور که حرمت محیط دانشگاه را مخدوش نموده و موجب آزار و اذیت دانشجویان، این سرمایه‌های ارزشمند انسانی کشور گردیده است، خواستار برخورد جدی و فوری با عناصر خودسر سازمان یافته شده است.

در پایان این بیانیه آمده است: بدیهی است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استیفای حقوق ملت و دفاع از دانشجویان عزیز را سرلوحه پیگیری‌های خود قرار داده و ابعاد پنهان این اقدامات خیانت بار را به اطلاع ملت شریف خواهد رساند.

  • کد خبر : 8913
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار