خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1387/11/20 - 14:46
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

بیانیه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب

فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در آستانه سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 با انتشار بیانیه‌ای خط مشی های این فراکسیون در جهت حفظ و تقویت انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خانه ملت، متن بیانیه فراکسیون انقلاب اسلامی به این شرح است:

در بیست و دوم بهمن 1357 انقلاب شکوهمندی با قیام ملت بزرگ و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست ک با اعجاز و عظمت خویش جهانیان را متعجب ساخت. انقلاب اسلامی ایران در شرایطی رخ داد که اندیشه سکولاریزم و غیردینی حاکم بر قرن بیستم تحقق آن را متحمل نمی دانست. این انقلاب به حق، شجره طیبه و میراث ماندگار امام راحل است که امروز ثمرات و اثرات و برکات آن در اقصی نقاط جهان جاری است. بنیان گذار کبیر انقلاب در مورد حفظ انقلاب اسلامی به دفعات و بویژه در وصیت نامه سیاسی الهی خویش سفارش فراوانی داشته اند از جمله :

" بر ملت عظیم الشان ایران است که در تحقق محتوای آن به جمیع ابعاد و حفظ و حراست آن بکوشید که حفظ اسلام در راس تمام واجبات است و پیام من به ملت بزرگ و توده های عظیم انسانها که پیروزی به دست پر برکت آنان تحقق یافت و آنان اسلام عزیز را در قرن حاضر تجدید نمودند و همه مرهون خدمات ارزنده آنان هستیم، این است که این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهبانی است و آن هم نیز بدست توانای شما که دست خداوند قادر با آن است، حاصل می شود." دراین خصوص رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی می فرمایند: " انقلاب از نظام جمهوری اسلامی اسلامی جدا نیست نباید کسی خیال کند که این دو از هم جدا هستند. آحاد ملت باید از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، مسئولان کشور و ایمان اسلامی خود دفاع کنند".

اینکه در طلیعه سی امین بهار پیروزی و فجر انقلاب اسلامی بر همه ماست که با توجه به  اهداف و آرمانهای آن از جمله حفظ ارزشها و کرامات والای انسانی، وضع مشروع همه آحاد جامعه اعم از زن و مرد و کودک و سالمند، حمایت از مسلمانان در سراسر جهان، گسترش فرهنگ اسلامی و اعتقادات دینی، تلاش برای تحقق عدالت و قسط اسلامی با جان و مال شرف خویش از دستاوردهای مقدس آن صیانت کنیم.

فراکسیون انقلاب اسلامی با تهنیت این ایام غرور آفرین به محضر حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی و پیشگاه ملت غیور به ویژه ایثارگران عزیز و رزمندگان و آزادگان و خانواده معزز شهداء به روح بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی درود می فرستد و ضمن مشارکت پر شور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می دارد که همگام با مردم انقلابی و متدین و فهیم ایران اسلامی:

1- در حفظ انقلاب اسلامی، به عنوان میراث ارزشمند امام راحل (ره) و شهدای عزیز و انتقال این امانت گرانقدر به نسل آینده خواهیم کوشید.

2- پیروی کامل از منویات و فرامین ولایت فقیه را سر لوحه همه فعالیتهای خود قرار خواهیم داد.

3- از مبانی و اصول انقلاب اسلامی صیانت و در حفظ و تقویت ارکان آن به ویژه همکاری سه قوه و علی الخصوص تعامل صمیمانه و موثر با دولت اصولگرای جناب آقای دکتر احمدی نژاد تلاش خواهیم کرد.

4- استکبار ستیزی و حمایت از جنبش های اسلامی و آزادیبخش دنیا به ویژه مقاومت فلسطین در اولویت پیگیریهای ما قرار خواهد داشت.

5- در دهه چهارم انقلاب اسلامی با گفتمان پیشرفت و عدالت برای تحقق روز افزون این دو مهم اهتمام خواهد داشت.

6- در کنار کار و تلاش و خدمات صادقانه به بندگان خدا و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و ساده زیستی خالصانه در اولویت وظایفمان قرار خواهد داشت.

در پایان با عنایت به تاثیرات بین المللی راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی ضمن شرکت فعال در این مراسم در حوزه های انتخابیه سراسر کشور، آحاد مردم انقلابی و فجر آفرین را به حضوری پر شور تر از همیشه فرا می خواند تا بار دیگر عهد خود را با حضرت امام (ره) و شهدا تجدید نمایند.

شایسته است در این ایام فرخنده که مصادف با سالگرد عملیات والفجر 8 است، یاد شهیدان عزیز را گرامی بداریم.

فراکسیون انقلاب اسلامی

مجلس شورای اسلامی

20 بهمن 1387

  • کد خبر : 7001
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار