خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/04 - 19:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محجوب خبر داد:

برگزاری نشست فراکسیون کارگری در آستانه روز کارگر

رئیس فراکسیون کارگری از برگزاری نشست این فراکسیون در آستانه روز اردیبهشت خبر داد و گفت: نشست فراکسیون کارگری روز سه‌شنبه (ششم اردیبهشت) با حضور تمام اعضای فراکسیون برای آماده کردن مقدمات مراسم روز کارگر برگزار می‌شود.


"علیرضا محجوب" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از برگزاری نشست فراکسیون کارگری مجلس در روز سه‌شنبه (6 اردیبهشت) خبر داد و گفت: این نشست با هدف هماهنگی برای روز کارگر (11 اردیبهشت) و فراهم کردن مقدمات مراسم این روزبرگزار می‌شود و تمام اعضای فراکسیون در آن حضور خواهند داشت.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در نشست فراکسیون کارگری مسائل مربوط به کارگران در آستانه روز کارگر نیز بررسی می‌شود، افزود: با توجه به برگزاری مراسم روز کارگر در سراسر کشور، در نشست فراکسیون مسائل کارگران را با جزئی‌ترین موارد بررسی می‌کنیم تا در این مراسم‌ها و قطعنامه پایانی آن انعکاس دهیم.



دبیر کل خانه کارگر همچنین افزود: در مراسم روز کارگر از همه کارگران سراسر کشور دعوت می‌کنیم تا در مناطق خود در این مراسم شرکت کنند و مشکلات خود را با نمایندگان و مسئولان در میان بگذارند.



رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تأکید بر این که مراسم روز کارگر همواره دارای نتایج مطلوبی برای کارگران بوده است، گفت: کارگران با حضور در این مراسم مشکلات خود را به گوش نمایندگان خود می‌رسانند و ما نیز سعی می‌کنیم تا جایی که مقدور است این مشکلات را در بررسی برنامه‌ها، طرح‌ها و لایحه‌ها مد نظر قرار دهیم.



محجوب، تصویب بیمه کارگران ساختمانی را یکی از نتایج مراسم روز کارگر اعلام و اظهار کرد: بیمه کارگران ساختمانی که با موافقت جمع کثیری از نمایندگان مجلس به تصویب رسید، موضوعی است که از همین نشست‌های روز کارگر و طرح مشکل‌های کارگران بیرون آمده است.



بر اساس تقویم جمهوری اسلامی ایران، 11 اردیبهشت هر سال به عنوان روز کارگر نام‌گذاری شده است و در این روز نهادهای مختلف دولتی و خصوصی نشست‌هایی را برگزار می‌کنند.

  • کد خبر : 44660
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار