خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/10 - 12:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رئیس فراکسیون جمعیت و توسعه خبر داد:

برگزاری با تاخیر همایش بین المللی خشونت علیه زنان در تهران

رئیس فراکسیون جمعیت و توسعه مجلس شورای اسلامی از برگزاری با تاخیر همایش بین‌المللی خشونت علیه زنان در تهران خبر داد و گفت: این همایش که قرار بود خرداد ماه در تهران برگزار شود به دلیل اینکه نمایندگی دفاتر سازمان ملل موفق به هماهنگی با کشورهای مدعو نشده است به زمان دیگری موکول شد.


"محسن کوهکن ریزی" در گفت‌ وگو با خبرنگارخانه ملت (www.icana.ir)، اظهار کرد: اعضای فراکسیون جمعیت وتوسعه به نوعی اهداف هزاره توسعه را دنبال می‌کنند، برای برگزاری همایش بین المللی خشونت علیه زنان با دفاتر نمایندگی سازمان ملل رایزنی کردند چرا که دفاتر سازمان ملل متولی اجلاس‌ها و همایش‌هایی هستند که در تهران  برگزار می‌شود.



نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای فراکسیون جمعیت وتوسعه به دلیل تبلیغات خلاف وغیرواقعی که غرب علیه ایران  به راه انداخته است جلساتی را برای برگزاری همایش مبارزه با خشونت علیه زنان در خرداد ماه سال جاری در تهران با دفاتر نمایندگی سازمان ملل برگزار کردند، اعضای فراکسیون بسیار اصرار داشتند که این اجلاس در ایران برگزار شود و در این باره برنامه‌ریزی بسیاری نیز شده بود.



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تصمیم داشتیم از فرصتی که برگزاری این اجلاس برای کشورمان فراهم می‌کند نشان دهیم غربی‌ها در گزارش‌های خود در مورد زنان ایرانی سخن حق را نمی‌گویند.



 وی همچنین افزود: برنامه خوبی  ترتیب داده شده بود که نه به علت عدم آمادگی کشورمان، بلکه تنها به دلیل مشکلاتی که برای بعضی از کشورها برای حضور در این همایش وجود داشت و همچنین  نمایندگی دفاتر سازمان ملل  نیز موفق  با هماهنگی این کشورها برای حضور در تهران نشد؛ برگزاری این همایش به تاخیر افتاد.



وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این همایش، تاکید داشت: فراکسیون جمعیت و توسعه در همه حال قصد دارد حرکتی روبه جلو داشته باشد.

  • کد خبر : 45375
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار