خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/05 - 11:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رسایی تشریح کرد

برنامه‌های فراکسیون انقلاب اسلامی برای گرامی‌داشت 9 دی

**سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی برنامه‌های این فراکسیون برای گرامی‌داشت حماسه 9 دی در مجلس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت،  "حمید رسایی"  در حاشیه جلسه علنی روز یک‌شنبه 5 دی ماه در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی طبق برنامه اعلام شده روز سه‌شنبه مصادف با هفتم دی طی مراسمی از ساعت 12 تا ساعت 14 از شخصیت‌هایی که در برابر جریان فتنه موثر بودند و به صراحت عمل کرده و توانسته‌اند با بصیرت‌افزایی در خلق حماسه نقش داشته باشند، تقدیر و تجلیل می‌کند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از "‌محمدجواد لاریجانی" دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، "محمدحسین صفار‌هرندی" مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، "علیرضا پناهیان"، "سعید حدادیان" از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین،  "مهدی سیاری"، "محمود شکری" و "سیدمجتبی عبدالهی" از فعالان بسیج، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات به عنوان کسانی نام برد که از آنها تقدیر خواهد شد.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: این تقدیر به این معنا نیست که فقط این افراد تاثیرگذار بوده‌اند بلکه از این باب این افراد معرفی شده‌اند که از اقشار مختلف انتخاب شده باشند.

رسایی برنامه فراکسیون انقلاب اسلامی را در تقدیر و تجلیل از 9 شخصیت که در مقابل جریان فتنه ایستادگی کرده و حماسه 9 دی را آفریدند، در ادامه برنامه‌های دیگر این فراکسیون عنوان کرد که در

خرداد امسال از رسانه‌هایی که برای روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم تلاش کرده بودند، تقدیر کرده بود.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی همچنین از سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در مراسم گرامی‌داشت حماسه 9 دی خبر داد و گفت: در این مراسم از آیت‌الله علم‌الهدی نیز به خاطر بصیرت‌افزایی مردم تقدیر خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه نمایندگان متعددی در خلق حماسه 9 دی نقش ایفا کردند خاطرنشان ساخت: از تمامی نمایندگان مجلس برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: نمایندگان میزبان این مراسم و برگزار کننده آن هستند.

رسایی با بیان اینکه فراکسیون انقلاب اسلامی بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای گرامیداشت حماسه 9 دی این مراسم را برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: فراکسیون با اهدای لوح تقدیری از 9 شخصیت که در بصیرت‌افزایی مردم نقش داشتند‌، تقدیر خواهد کرد.

  • کد خبر : 34366
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار