خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/29 - 20:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سبحانی‌نیا به خانه ملت خبر داد:

بررسی مسائل فرهنگی در نشست با ضرغامی

**عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس گفت: مسائل فرهنگی، ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها و نقش رسانه ملی در زمینه‌های مختلف اجتماعی در نشست مشترک با عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیما بررسی شد.

"حسین سبحانی نیا" نماینده نیشابور در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست عصر امروز مجمع نمایندگان روحانی مجلس با عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در این جلسه که در محل صدا و سیما برگزار شد نمایندگان مجلس بیشتر دغدغه های کلی در زمینه های فرهنگی، مسائل عفاف و حجاب، ساخت فیلم ها و سریال ها و نقش تاثیرگذار رسانه ملی در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و همچنین تلاش برای الگوسازی موثر در جامعه را مطرح کردند.

وی افزود: اکثر نمایندگان روحانی در این نشست حضور داشته و تقریباً همه اعضا به بیان نظرات خود پرداختند.

نماینده روحانی مجلس با بیان اینکه نقدهایی نسبت به کار فرهنگی در صدا و سیما مطرح شد، گفت: نمایندگان پیشنهادهایی را مطرح کرده و خواستار رفع مشکلات شدند.

سبحانی نیا با اشاره به اظهارات ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت:  ضرغامی توضیحات خوبی را ارائه کرد و تاکید داشت که کارهای بسیار خوبی در صدا و سیما شده و این کارها باید ادامه یابد.

وی گفت: ضرغامی تاکید کرد که برای آنکه رسانه ملی بتواند وظیفه سنگین خود را در قبال هجمه های فرهنگی و کانال های مختلف ماهواره ای خارجی و تخریب افکار عمومی به وظیفه خود عمل کنند، باید از سوی مراکز علمی، فرهنگی، علما و روحانیون مورد حمایت قرار گیرد و مجلس هم باید پشتیبان رسانه ملی بوده و در زمینه بودجه و اعتبار توجه بیشتری به رسانه ملی داشته باشد.

سبحانی نیا گفت:  ضرغامی به اقدامات خوب صدا و سیما در ساخت سریال ها و فیلم ها اشاره کرد و گفت: این رسانه ملی در ساخت سریال های خانوادگی، ارزشی، تاریخی و اسلامی ازجمله سریال های حضرت یوسف پیامبر، در چشم باد و.... کارهای خوبی را انجام داد، که باید مورد حمایت قرار گیرد.

  • کد خبر : 22724
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار