خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/07 - 09:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
ایرج بائوج لاهوتی خبرداد:

بررسی لایحه بودجه ۹۰ در فراکسیون اقتدار ملی

عضو هیات رئیسه فراکسیون اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه ۹۰ در فراکسیون اقتدار ملی خبرداد و افزود: فراکسیون مذکور پیشنهادات خود را در فرصت تعیین شده آماده و در اختیار کمیسیون‌های تخصصی قرار می‌دهد.


"مهرداد بائوج لاهوتی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت، درباره برنامه‌های فراکسیون اقتدار ملی، گفت: آخرین فعالیت و موضع‌گیری این فراکسیون راجع به حوادث ۲۵ بهمن بود و بعد از آن هم جلساتی برای مرور اخبار برگزار شد.

نماینده لنگرود در مورد برنامه کاری آینده فراکسیون اقتدار ملی، افزود: فراکسیون منتظر نهایی شدن طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی است تا به محض چاپ، آن را با حضور کار‌شناسان امر بررسی و تصمیمات لازم را پیرامون طرح اتخاذ کند.

وی تصریح کرد: بحث و تبادل نظر درباره لایحه بودجه ۹۰ این هفته در دستورکار فراکسیون قرار دارد تا پیشنهادات خود را در فرصت معین شده آماده و در اختیار کمیسیون‌های تخصصی قرار دهد.

لاهوتی، اضافه کرد: کمیسیون‌های تخصصی با بررسی پیشنهادات نمایندگان و فراکسیون‌ها، موضوعات را جمع بندی و به کمیسیون تلفیق ارائه می‌دهند.

بررسی لایحه بودجه ۹۰ در کمیسیون‌های تخصصی از این هفته به مدت ۱۵ روز آغاز می‌شود. رئیس جمهور این لایحه را هفته گذشته- اول اسفند- با ۷۵ روز تاخیر تقدیم مجلس کرد.

  • کد خبر : 38983
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار