خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/28 - 11:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سنایی با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون اقتدار ملی خبر داد

بررسی طرح استانی شدن انتخابات و لایحه بودجه در فراکسیون اقتدار ملی

**دبیرکل فراکسیون اقتدار ملی با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون متبوعش گفت: در این جلسه بر ضرورت تقویت رویکرد کارشناس به طرح ها و لوایح و در صورت ضرورت اصلاحات آئین نامه ای در مجلس تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه 28 دی ماه 89 مهدی سنایی نماینده نهاوند در جمع خبرنگاران پارلمانی حضور یافت و گزارشی را درخصوص جلسه روز گذشته فراکسیون اقتدار ملی و مباحث مطرح شده در آن ارائه داد: دبیرکل فراکسیون اقتدار ملی گفت: در این جلسه مباحث محتلف روز، روند تصویب برنامه پنج ساله و همچنین طرحها و لوایح پیش رو که در صحن مجلس مطرح خواهد شد از جمله لایحه بودجه سالانه و طرح استانی شد-ن انتخابات مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی به برنامه های آینده فراکسیون تا پایان سال 1389 اشاره کرد و اظهار داشت: بر این اساس دیدار با شخصیت ها و همچنین برگزاری نشست های علمی و کارشناسی در مورد موضوعات مهم از جمله برنامه های مهم فراکسیون تا پایان سال 89 خواهد بود.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد اساسنامه فراکسیون در سال 1390 مورد بحث و بررسی قرار گیرد و چنانچه لازم باشد تغییراتی متناسب با شرایط کنونی مجلس و کشور در آن ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان ساخت: در این جلسه همچنین بر ضرورت تقویت رویکرد کارشناسی به طرحها و لوایح و در صورت ضرورت اصلاحات آئین نامه ای در مجلس تاکید شد.

فراکسیون اقتدار ملی دارای 50 عضو از میان نمایندگان مجلس و دارای رویکرد میانه و مستقل می باشد.

  • کد خبر : 35967
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار