خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/30 - 09:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
موسوی مبارکه خبرداد؛

بررسی صلاحیت سجادی در جلسه امروز فراکسیون انقلاب اسلامی

عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، یادآور شد: هئیت رئیسه فراکسیون درباره این مسئله بعد از ظهر امروز تشکیل جلسه می‌دهد.


سید "علی محمد موسوی مبارکه" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) راجع به زمان تشکیل جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: یکشنبه- ۲۹ خردادماه- قرار بود جلسه فراکسیون تشکیل شود تا اعضا نظر خود را درباره "حمید سجادی" وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان اعلام و در این رابطه تصمیم گیری کنند، اما این کار انجام نشد.



نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز- دوشنبه ۳۰ خردادماه- هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی حتی شده با حداقل نصاب درباره وزیر پیشنهادی وزرش و جوانان جلسه می‌گذارد تا نظر خود را در جلسه علنی فردا به اطلاع اعضا برسد.



وی با اشاره به منتفی شدن طرح تعویق ۲ ساله ادغام وزارتخانه‌ها، افزود: نوع ادغام وزارتخانه‌ها موضوع دیگری است که هیئت رئیسه در خصوص آن بحث و تبادل نظر می‌کند.



عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس اظهار کرد: مسئله استیضاح "علی اکبر صالحی" وزیرخارجه نیز در قالب خبر بیان می‌شود و اعضا ارزیابی خود را در این زمینه ارائه می‌کنند.



عضو کمیسیون اجتماعی درباره جلسه این کمیسیون برای تشکیل وزارت امور زیربنایی، گفت: امروز براساس قرار قبلی جلسه کمیسیون با حضور "علی لاریجانی" رئیس مجلس تشکیل می‌شود تا وزارت ارتباطات از ادغام در وزارت امور زیربنایی منفک شود.



جلسه رأی اعتماد به "حمید سجادی" وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ورزش و جوانان فردا- سه شنبه ۳۱ خردادماه- در مجلس شورای برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 51661
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار