خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/09 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری خبرداد؛

بررسی بودجه سال 90 در فراکسیون خط امام مجلس

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه سال آینده در این فراکسیون خبر داد و گفت: نقطه ضعف عمده بودجه 90 نبود دید واقعی در این لایحه بودجه است.


"داریوش قنبری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در تشریح موضوعات مطرح شده در جلسه روز یکشنبه فراکسیون خط امام(ره) مجلس، گفت: کمیته اقتصادی فراکسیون اقلیت موظف شده بود تا به بررسی لایحه بودجه سال 90 بپردازد و گزارشی تحلیلی را در این خصوص به اعضای فراکسیون ارائه دهد.



نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول با بیان اینکه جلسه روز یکشنبه فراکسیون اقلیت به بررسی نظر کمیته اقتصادی این فراکسیون در خصوص لایحه بودجه سال 90 اختصاص یافت، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد که دخل و خرج کشور در بودجه سال 90 به صورت واقعی مورد توجه قرار نگرفته  و این بودجه  از این منظر دچارمشکل است.



قنبری در ادامه نسبت به وضعیت حقوقی افراد در بودجه سال 90 ابراز نگرانی کرد و گفت: در بودجه سال آینده با توجه به افزایش تورم، درآمد افرادی که از حقوق ثابت برخوردار هستند، افزایش نیافته است، در این صورت باید منتظر بروز مشکلات معیشتی در طبقات حقوق‌بگیر باشیم.



عضو فراکسیون اقلیت مجلس در پایان افزود: کمیته اقتصادی در حال مطالعه بیشتر لایحه بودجه 90 است، بر همین اساس اطلاعات تکمیلی این کمیته در جلسه آینده فراکسیون بررسی خواهد شد.



اول اسفندماه "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور با تاخیری 75 روزه بودجه سال 90 را به مجلس ارائه کرد.

  • کد خبر : 39199
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار