خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/06/23 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
حسن پور بیگلری در تشریح عملکرد فراکسیون اصناف:

بالاترین خود اظهاری‌ها در بحث مالیات در مجموعه اصناف است

رئیس فراکسیون اصناف مجلس گفت: به واسطه هماهنگی و وحدتی که بین اتاق‌های اصناف، مجلس شورای اسلامی و وزارت اقتصاد و دارایی بوده، شاهد بیشترین خوداظهاری‌ها در زمینه مالیات در اصناف هستیم.

شهباز حسن پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح عملکرد فراکسیون اصناف گفت: این فراکسیون در جهت تقویت مجموعه اصناف و ارتباط فی مابین مجلس و مجموعه اصناف تشکیل شده است؛ اصناف در انقلاب نقش اصلی و اساسی داشتند. امروز هم که کشور در جنگ اقتصادی است همچنان اصناف به عنوان سربازان خط مقدم جبهه در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت تولید، توزیع و خدمات فنی و مهندسی به مردم ارائه خدمت می‌کنند.



ارتباط تنگاتنگی بین اصناف و مجلس به واسطه هماهنگی‌های اتاق‌های اصناف وجود دارد



اصناف سربازان خط مقدم جبهه در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند



نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، افزود: شهید مدرس فرمود که هر کجا ملت و مردم هستند، آنجا مجلس است و اصناف خودشان به عنوان یک ملت هستند و بهتر است که تمام نمایندگان در کنار اصناف حضور داشته باشند.



رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه  به واسطه تعامل بسیار خوب اصناف با مجلس شورای اسلامی و هماهنگی که ریاست و هیات مدیره اتاق اصناف کشور، اتاق اصناف تهران، اتاق اصناف استان‌ها و شهرستان‌ها با نمایندگان مجلس دارند، ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی ایجاد شده است.



در بحث مالیات شاهد خوداظهاری بالایی در مجموعه اصناف هستیم



عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه امروز بالاترین خود اظهاری‌ها در بحث مالیات در مجموعه اصناف است، تصریح کرد: در بحث مالیات شاید به واسطه هماهنگی و وحدتی که بین اتاق‌های اصناف، مجلس شورای اسلامی و وزارت اقتصاد و دارایی بوده، شاهد بیشترین خود اظهاری‌ها در زمینه مالیات در اصناف هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 288091
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار