خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/26 - 14:48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سخنگوی فراکسیون مستقلین :

اولویت ما در انتخابات هیئت رئیسه تعامل با فراکسیون اکثریت است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم تاکید کرد: اولویت اصلی ما در انتخابات هیئت رئیسه مجلس تعامل با فراکسیون اکثریت و ارائه لیست ترکیبی برای هیئت رئیسه است.

غلامرضانوری قزلجه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی اظهار داشت: بررسی انتخابات آتی هیئت رئیسه مجلس در دستور کار جلسه قرار داشت و اعضا نظرات خود را در خصوص عملکرد هیئت رئیسه مطرح و انتقادت خود را در این باره به ویژه نسبت به تلاش ترکیب فعلی برای ایجاد تک صدایی  در مجلس مطرح نمودند.



وی افزود:سناریو های مختلفی توسط فراکسیون برای انتخابات دنبال می شود اما اولویت اصلی تعامل با فراکسیون اکثریت برای تشکیل هیئت رئیسه از همه جریانات حاضر در مجلس در مسیر پیشبرد اهداف کلان قانون گذاری ابلاغی توسط مقام معظم رهبری است اما در صورت عدم اقبال نسبت به این موضوع سایر سناریو ها من جمله لیست مستقل در دستور کار قرار می گیرد.



نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد:بحث انتخابات هیئت رئیسه مجلس در جلسات بعدی فراکسیون نیز در دستور کار قرار دارد این فراکسیون نظرات اعضا را در این خصوص تا روز انتخابات جمع بندی خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 319261
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار