خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/25 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری در گفت وگو با خانه ملت:

انتقاد فراکسیون اقلیت از ایجاد موانع برای برگزاری مراسم ختم ططری

**سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: این فراکسیون از افراد و عوامل خودسر به خاطر مانع شدن برای برگزاری ختم نماینده کرمانشاه اظهار تاسف و انتقاد کرد.

"داریوش قنبری" سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به جلسه دیروز فراکسیون اقلیت مجلس و با بیان اینکه در این جلسه چند موضوع مطرح شد، گفت: در ابتدای جلسه یاد و خاطره مرحوم اسماعیل ططری نماینده فقید کرمانشاه که چند روز پیش دار فانی را وداع گفته بود، گرامی داشته شد و از افراد خودسر که مانع برگزاری مراسم ختم این نماینده سابق شدند، انتقاد کردند.

نماینده ایلام نقل و انتقال اجباری کارکنان دولت به شهرستان‌ها را موضوع دیگر این جلسه عنوان کرد و گفت: با توجه به قانون اساسی فراکسیون تاکید کرد که دولت حق مجبور کردن کارکنان به انتقال از تهران را ندارد.

قنبری با بیان اینکه اظهارات آیت اله جنتی مبنی بر پرداخت پول از کشورهای بیگانه به برخی شخصیت‌های سیاسی کشور نیز در جلسه مطرح شد گفت: در این زمینه قرار شد تا موضوع از طریق قوه قضاییه پیگیری شود.

وی با بیان اینکه موضوع بعدی اظهارات اخیر مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور بود، گفت: فراکسیون تاکید دارد که دولت با پرداختن به مسائل این چنینی تصمیم دارد تا بر ضعف خود در زمینه اشتغال، تورم و کاهش نرخ رشداقتصادی سرپوش بگذارد و به نوعی در جهت انحراف اذهان عمومی از توجه به مشکلات واقعی کشور گام بر دارد.

  • کد خبر : 25076
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار