خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/17 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
بادامچیان:

انتخابات هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان نمود وحدت بود

**عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون را نمود وحدت میان جریان اصولگرایی دانست.

"اسدالله بادامچیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به انتخابات یکشنبه شب هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، گفت: همانطور که من قبلا هم اعلام کرده بودم که دکتر لاریجانی رای می‌آورند، اتفاقا همان شد و ایشان رای خوبی آوردند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به رای‌گیری استمزاجی میان اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان پیش از رای گیری اصلی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: یکشنبه شب رای استمزاجی که پیش از رای گیری اصلی برای ریاست فراکسیون اصولگرایان میان آقایان دکتر لاریجانی و دکتر صدر صورت گرفت، به دلیل بیشتر بودن رای آقای دکتر لاریجانی همه اتفاق نظر پیدا کردن که در رای گیری اصلی به ایشان رای بدهند.

عضو حزب موتلفه اسلامی در ادامه به ترکیب سایر اعضای هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به نظر من ترکیب کسانی که به عنوان اعضای هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند، ترکیب بسیار خوبی است و من خدمت همه کسانی که انتخاب شدند از ریاست تا نواب رئیس، آقایان ابوترابی فرد و باهنر و دیگر اعضای هیات رئیسه فراکسیون تبریک می گویم.

بادامچیان با اظهار اینکه انتخابات هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس خود نمود وحدت در میان این جریان فکری است، خاطرنشان کرد: جریان اصولگرایی به سمتی حرکت می‌کند که در راستای نظر ولی امر مسلمین است.

وی با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری به وحدت در کشور در جریان سفر اخیرشان به قم، اظهار کرد: اقداماتی در این راستا شروع شده که از جمله آن می‌توان به دیدار دو هفته پیش 29 نفر از نمایندگان با رئیس جمهور اشاره کرد.

در انتخابات عصر روز یکشنبه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان علی لاریجانی با 44 رای از کل 47 رای اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان انتخاب شد.

"سیدمحمد حسن ابوترابی فرد" و "محمدرضا باهنر" هم به عنوان نواب رئیس فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.

در نشست مذکورهمچنین "اسماعیل کوثری"، "سیدکاظم دلخوش" و "ولی اسماعیلی" نمایندگان تهران، صومعه سرا و گرمی به عنوان دبیران هیات رئیسه و "علی کریمی فیروزجایی" نماینده بابل نیز به عنوان کارپرداز فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.

  • کد خبر : 30992
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار