خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/04 - 23:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
آلیا:

امیدواریم تجربه آزمون استخدام آموزش و پرورش در مورد معلولان تکرار نشود

**رییس فراکسیون معلولان مجلس شورای اسلامی، یکی از مسائل مهم معلولان را بودجه مورد نیاز برای توانمندسازی آنها عنوان کرد و افزود: ما امیدواریم تجربه آزمون وزارت آموزش و پرورش در مورد آزمون وزارت بهداشت و درمان اتفاق نیفتد.

"فاطمه آلیا" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، در خصوص برنامه‌های فراکسیون معلولان، مباحث بودجه و استخدام آنها را دارای اولویت دانست و اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که با وزیر بهداشت و به مناسبت 6 اسفندماه که زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت است، داشتیم در رابطه با این آزمون مباحث زیادی مطرح شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، افزود: ما امیدواری که تجربه آزمون وزارت آموزش و پرورش تکرار نشود و آن سه درصد در مورد استخدام معلولان اعمال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، با تاکید براینکه موضوع سه درصد حقوق معلولان نباید در حد مباحث نظری باقی بماند، گفت: وزارت بهداشت از همین حالا جلسه‌هایی را با مسئولان سازمان بهزیستی برگزار کند، به این دلیل که این سازمان متولی پیگیری امور معلولان است و باید برای استخدام آنها اقدام‌های لازم را انجام دهد.

آلیا ادامه داد: آزمون استخدامی وزارت بهداشت بهتر است که با مداخله و همکاری سازمان بهزیستی باشد؛ اما مسئله دیگر حوزه معلولان بودجه است که باید به آن توجه بیشتری شود.

به گفته رییس فراکسیون معلولان مجلس، بودجه سال 1390 سازمان بهزیستی باید به گونه‌ای باشد که نیازهای معلولان را آن طور که در برنامه پنجم هم گفته شده است، برآورده کند.

  • کد خبر : 36465
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار