خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/02/22 - 15:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

افتخاری:فراکسیون شاهد با رییس مجلس و وزیر کار دیدار می کند

**نماینده تهران گفت: اعضای فراکسیون شاهد با وزیر کار و امور اجتماعی و رییس مجلس دیدار خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خانه ملت  "لاله افتخاری "رییس فراکسیون حمایت از نوآوران و مخترعان مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه این فراکسیون در هفته جاری گفت : در این جلسه برخی طرح‌ها و لوایح که در دستور کار فراکسیون قرار داشت را بررسی کردیم، وهمچنین  در نشست آتی اعضای این فراکسیون با دکتر واعظ‌ زاده معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور نحوه تعامل مجلس با دولت و این معاونت ریاست جمهوری را بررسی خواهیم کرد.

افتخاری گفت: در این جلسه انتقال یکسری مسائل مورد نظر مخترعان و نخبگان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

رییس فراکسیون حمایت از نوآوران و مخترعان گفت : فراکسیون نوآوران و مخترعان مجلس در مورد افزایش حق ثبت اختراعات نیز در این جلسه بحث و بررسی‌هایی داشتند و در آینده نیز با حضور مسئولین مربوطه این مساله را برای حمایت از مخترعان پیگیری خواهیم کرد.

افتخاری گفت: فردا چهارشنبه اعضای فراکسیون فرزندان شاهد مجلس با وزیر کار و امور اجتماعی جلسه خواهند داشت تا خدمت‌رسانی بیشتری به فرزندان شاهد صورت گیرد.

وی همچنین از دیدار اعضای فراکسیون فرزندان شاهد مجلس هفته آینده با رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی گفت :‌ چند نفر از اعضای هیات رییسه این فراکسیون از امروز در شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها واقع در شورای عالی انقلاب فرهنگی با ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها جلسه‌ای خواهند داشت.

افتخاری تصریح کرد: در این جلسه در مورد نحوه اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تبادل نظر و هماهنگی‌هایی میان تصمیم‌گیران اجرایی و نمایندگان مجلس صورت خواهد گرفت.

  • کد خبر : 8451
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار