خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/04/30 - 13:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سنایی خبر داد:

اعلام آمادگی چهره‌های شاخص اکثریت و اقلیت برای تقویت فراکسیون اقتدار ملی

**چهره‌های شاخصی از دو فراکسیون اقلیت و اکثریت مجلس برای تقویت فراکسیون اقتدار ملی اعلام آمادگی کرده‌اند.

رییس فراکسیون اقتدار مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد که چهره‌های شاخصی از دو فراکسیون اقلیت و اکثریت مجلس برای تقویت فراکسیون اقتدار ملی اعلام آمادگی کرده‌اند و بر این اساس بعد از تعطیلات مجلس دوره جدید کاری فراکسیون اقتدار ملی مجلس آغاز می‌شود.

به گزارش خانه ملت، "مهدی سنایی" در حاشیه جلسه‌ علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پارلمانی عنوان کردکه در فضای فعلی کشور یک‌جانبه‌گرایی جناحی صدماتی را پدید آورده است و با توجه به تهدیدات خارجی نیازمند میانه‌روی و تکیه بر مصالح و منافع ملی کشور هستیم که بر این اساس فراکسیون اقتدار ملی بعد از تعطیلات مجلس دوره‌ی جدید کاری خود را آغاز می‌کند.

سنایی گفت: علی‌رغم اینکه فراکسیون اقتدار ملی مجلس تاکنون با برگزاری جلسات شورای مرکزی و جلسات عمومی و تخصصی خود در رابطه با بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف و البته در دیدار با برخی مقامات و مسوولان کشور و برخی شخصیت‌ها نقش خود را ایفا کرده است اما پس از تعطیلات مجلس ان‌شاءالله با یک رویکرد قوی‌تری فعالیت این فراکسیون را آغاز خواهیم کرد.

نماینده نهاوند با اشاره به نقش فراکسیون اقتدار ملی مجلس در انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان، خاطر نشان کرد: البته در یکساله‌ی اخیر با توجه به حوادث و تحولات و فضای رادیکالی که در جامعه شکل گرفته بود فعالیت‌های این فراکسیون حداقلی شده بود. اما فضای فعلی مجلس اقتضا می‌کند این فراکسیون که دوستان زیادی از داخل آن و برخی چهره‌ها از فراکسیون اکثریت و یا خط امام تمایل جدی به فعال‌تر شدن آن نشان داده‌اند با یک رویکرد قوی‌تری فعالیت‌هایش را آغاز کند.

رییس فراکسیون اقتدار ملی مجلس، خاطر نشان کرد: در فضای فعلی کشور برای حرکت فراکسیون اقتدار ملی زمینه‌های مناسبی وجود دارد که ان‌شاءالله بعد از تعطیلات مجلس این حرکت را تقویت خواهیم کرد.  

  • کد خبر : 22884
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار