خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/01 - 08:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
جعفرزاده در تشریح نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر دادگستری:

ارجاع پرونده ها به قضات ده برابر میانگین استاندارد/ تدابیر دستگاه قضا برای برخورد با شاهدان ساختگی و دروغین در دادگاه ها

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با خانه ملت جلسه امروز این فراکسیون را تشریح کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌ آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص نشست امروز (یک شنبه 1 بهمن ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر دادگستری، اظهار داشت: در این نشست نمایندگان مردم مباحث و سوالاتی را در زمینه عملکرد قوه‌ قضائیه و وزارت دادگستری مطرح کردند.



نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر دادگستری در ادامه جلسه اعلام کرد که نمایندگان مردم در مجلس پل بین مردم و حاکمیت هستند و باید تعامل با مجلس افزایش پیدا کند، گفت: رئیس قوه‌ قضائیه به ریزترین مسائل قوه قضائیه که آثار اجتماعی برای مردم دارد شخصا ورود می‌کند اما متاسفانه بازتاب خبری ندارد.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر دادگستری در جلسه امروز مطرح کرد که در حکومت جای اخلاق خالی است، ادامه داد: آقای آوایی اعلام کرد که قضات فشار زیادی را متحمل  و مرکز دریافت آلام و مشکلات مردم هستند و همچنین بیش از ده برابر نرم استاندارد به آنها پرونده ارجاع داده می‌شود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزیر دادگستری در این جلسه اعلام کرد که تدابیری به‌منظور برخورد با شاهدین ساختگی و دروغین اندیشیده می‌شود.



نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات وزیر دادگستری علت پر بودن زندان‌ها نوع نگاه اشتباهی بوده است که از ابتدای انقلاب به ما تزریق شده و تصور قضائی این بود که با زندان همه چیز حل می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 228348
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار