خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/20 - 12:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
جلالی در تذکر شفاهی؛

55 سفر استانی رئیس جمهور به آشتی دولت و ملت منتهی شد

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس ضمن ارزیابی مثبت از 55 سفر استانی رئیس جمهور، گفت: از این اقدامات به عنوان گامی اساسی در جهت آشتی دولت و ملت یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسین جلالی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: خداوند را شاکریم که حضور جانانه و تماشایی مردم انقلابی و ولایی کشورمان خصوصا رفسنجان و انار حکایت از اقتدار، انسجام و امنیت جمهوری اسلامی ایران دارد.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس ادامه داد: یکی از عوامل مهم این حضور حداکثری رضایتمندی از خدمات دولت انقلابی و پرتلاش جناب آقای رئیسی است که کشوری را با خزانه خالی، بدهکاری بالا، تورم، افزایش نقدینگی، ناترازی در حوزه انرژی و کمی حقوق تحویل گرفت.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور با 55 سفر استانی، حل تنش آبی استان خوزستان، سنندج، بوشهر، کرمان و اصفهان، حل ناترازی انرژی، افزایش 37 درصدی حقوق معلمان، افزایش 12 درصدی حقوق سربازان، توقف قیمت نجومی خودرو و مسکن، افزایش حقوق کارگران، افزایش 10 برابری یارانه ها پس از 20 سال، افزایش 16 هزار تخت بیمارستان، پوشش 17 میلیون بیمه رایگان و پیشرفت شبکه ملی اینترنت از 23 به 70 درصد و کارهای زیادی که در این فرصت قابل شمارش نیست آشتی دولت و ملت را رقم زد. درود بر این دولت انقلابی، جهاد و ولایی آقای رئیسی./

پایان پیام

  • کد خبر : 376364
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار