خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 13:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
دهانی در تذکر شفاهی:

۹۰درصد از روستاهای سراوان فاقد اینترنت هستند/ ضرورت بازگشایی مرز کله گان

نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان و گلشن در مجلس با بیان اینکه تنها راه معاش مردم منطقه از طریق مرز است از وزیر کشور خواست تا نسبت به بازگشایی مرکز کله گان اقدام کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد نور دهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور به دلیل بسته شدن مرز موتوری کله گان گفت: هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی آن به صورت قانونی اقدامات کنید. آیا خبر دارید در حوزه انتخابیه تنها راه معاش مردم از طریق مرز بود که با بسته شدن آن، میزان جرم و جنایت در حوزه انتخابیه رشد صعودی داشته است؟

نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان و گلشن در مجلس در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات افزود: آیا خبر دارید که ۹۰ درصد از روستاهای حوزه انتخابیه فاقد اینترنت هستند و آماری که در صحن ارائه کردید قیاس مع‌الفارق بوده و باید به صورت میدانی در منطقه حضور پیدا کنید.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو گفت: علی رغم اقدامات انجام شده ازسوی آن وزارتخانه، اما افت شدید ولتاژ برق در حوزه انتخابیه امان مردم را بریده فکری عاجل برای آن داشته باشید.

دهانی همچنین در تذکری خطاب به وزیر نفت گفـت:  تا کی می‌خواهید به این ظلم نسبت به مردم استان به خصوص حوزه انتخابیه ادامه دهید.

این نماینده مردم در مجلس ضمن تشکر از برادران نظارتی بابت ورود به تخلفات رخ داده در شرکت نفت سراوان اظهار کرد: آقای وزیر؛ سوخت ماشین آلات کشاورزی و ماشین‌های سنگین هنوز درست نشده لازم است که اقدام جدی انجام شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تعیین تکلیف معلمان خرید خدمات، طرح مهرآفرین و نیروهای نهضتی هرچه سریع‌تر اقدام شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380125
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار