خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بخشایش در تذکر شفاهی؛

کمیته امداد امام خمینی (ره) سیاست زده شده است/ چرا تعداد خانواده های تحت پوشش این کمیته در اردستان افزایش یافته است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) سیاست زده شده است از افزایش تعداد خانواده های تحت پوشش این کمیته در این شهرستان از 2 هزار خانواده به 4 هزار خانواده به معنای افزایش فقر یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد بخشایش در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک تاریکخانه است که تراز ورود و خروج آن مشخص نیست ضمن اینکه من از شخص آقای بختیاری تشکر می کنم که باعث شد در انتخابات اردستان پیروز شوم چرا که کمیته امداد در نزد مردم این شهرستان منفور شد و در حالی که باید در تراز انقلاب اسلامی باشد اما گرایش جناحی و خانوادگی به خود گرفت و کاملا سیاست زده شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این وضعیت موجب شد که من با آقای بختیاری تماس بگیرم و ایشان گفتند من نماینده مقام معظم رهبری هستم و در کارها و انتصاباتم نیاز به مشاوره با نمایندگان مجلس ندارم.

وی تصریح کرد: بنده در پاسخ به وی گفتم تنها حسن شما این است که ظاهرا مشهدی هستید و هیچ مزایای دیگری در وجود جنابعالی نیست و مدعی هستید 45 سال خدمت کردید و هرگز هم نمی خواهید بازنشسته شوید و از دیگر مزایای شما این است که خانواده های تحت پوشش اردستان از 2 هزار خانواده به 4 هزار خانواده رسید که به معنای افزایش فقر است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد: من از رهبر معظم انقلاب و بیت معظم ایشان می خواهم به رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تذکر دهند که نمایندگان مجلس طبق اصل 84 قانون اساسی می توانند در هر مورد در کشور سوال بپرسند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380966
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار