خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/25 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نقدعلی در تذکر شفاهی:

کمبود معلم در سراسر کشور مشهود است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: در رابطه با کمبود معلمان نیز دستوری صادر شده بود تا برای حل مشکل کمبود معلم، کلاس های دانشگاه فرهنگیان به صورت مجازی برگزار شود اما رئیس دانشگاه فرهنگیان قبول نمی کند، امروز کلاس های درس خالی از معلم است در سراسر کشور و حوزه انتخابیه بنده کمبود معلم داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 25 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن محکومیت گستاخی رژیم صهیونیست، با استناد به بند 11 ماده 22، گفت: قانون بیمه کارگران ساختمانی پس از فراز و فرودهای زیاد در مجلس مصوب شد و حضرتعالی آن را به دولت ابلاغ کردید و دولت نیز آن را در روزنامه های رسمی منتشر کرد.



نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در اکثر نقاط کشور به ویژه حوزه انتخابیه بنده پس از تصویب این قانون 3 پروانه ساختمانی صادر شده است و با پیگیری هایی که از سوی وزیر کار داشتم مطالبی را در این رابطه بیان کردند.



وی بیان کرد: این خلاف شأن مجلس است که قانون بنویسد اما بر روی زمین بماند اکنون کل ساختمان سازی ها در کشور تعطیل شده است، علیرغم اینکه مجلس در این رابطه قانون تصویب کرده است، اکنون قانون بر روی زمین مانده و پروانه ساختمانی صادر نمی شود. سازمان تامین اجتماعی نیز قبول نمی کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در رابطه با کمبود معلمان نیز دستوری صادر شده بود تا برای حل مشکل کمبود معلم، کلاس های دانشگاه فرهنگیان به صورت مجازی برگزار شود اما رئیس دانشگاه فرهنگیان قبول نمی کند، امروز کلاس های درس خالی از معلم است در سراسر کشور و حوزه انتخابیه بنده کمبود معلم داریم در مقاطع مختلف حدود 2 هزار و 500 معلم کم داریم.



قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: از وزیر رفاه و تعاون بحث بیمه کارگران ساختمانی را پیگیری می کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 370063
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار