خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/01 - 13:09
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
قمی در نطق میان دستور:

کشورهای غربی فکری به حال خوی استکباری خود کنند

نماینده مردم پاکدشت گفت: کشورهای غربی و اروپایی‌ها همچون گذشته به یاوه گویی‌های خود در مورد ایران بیانیه‌هایی را صادر کردند و ایران را به مخالفت با حقوق بشر و کشتار مردم متهم نمودند، اما این‌ها از یاد برده‌اند که در فرانسه، انگلیس و سایر نقاط اروپا با ملت خود درگیر شده و هرهفته و هر زمان شاهد دستگیری، مجروح شدن و کشتار انسانها در این کشورها هستیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد قمی، در نشست علنی امروز ( یک‌شنبه، یک دی ماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود به رشادت‌های شهدای عزیز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدای عزیز با جانفشانی خود بر سیاهی کفر، شرک و نفاق مهر بطلان زدند تا اینکه لباس عزت بر قامت اسلام و مسلمین پوشانده شود.



وی در ادامه افزود: کشورهای غربی و اروپایی‌ها همچون گذشته به یاوه گویی‌های خود در مورد ایران بیانیه هایی را صادر کردند و ایران را به مخالفت با حقوق بشر و کشتار مردم متهم نمودند، اما این‌ها از یاد برده‌اند که در فرانسه، انگلیس و سایر نقاط اروپا با ملت خود درگیر شده و هرهفته و هر زمان شاهد دستگیری، مجروح شدن و کشتار انسانها در این کشورها هستیم که به ظلم و بی عدالتی و خوی استکباری آنها اعتراض داشته و خواهان برقراری عدالت، رفع تبعیض و آزادی‌های مصرح در قانون هستند.



نماینده مردم پاکدشت اظهار کرد: در آخرین نطق خود لازم می‌دانم از مردم صبور، نجیب و شهید پرور پاکدشت که بیش از دو دهه به بنده رای داده‌ا‌ند تا خدمتگزار آنها در مجلس شورای اسلامی باشم، صمیمانه تشکر می‌کنم و چنانچه تقصیر و قصوری از اینجانب سرزده از همه آنها پوزش و حلالیت می طلبم.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همواره در مجلس شورای اسلامی سعی نمودم که موجبات عزت، عظمت و بزرگی آنان را رقم بزنم.



این نماینده مردم در مجلس دهم به حضور مکرر خود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به صورت منظم در مجلس حضور داشته‌ام و این به شکلی بوده که تا به الان بیش از 50 روز طلب مرخصی دارم.



وی تصریح کرد: هیچگاه در فکر زراندوزی و ثروت اندوزی نبوده و مداوم تلاش کردم که علاوه بر قانونگذاری در بحث عمران و توسعه شهرستان بکوشم.



نماینده مردم پاکدشت به فعالیت‌های خود در حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد وگفت: پیگیری مستقل شدن شهرستان، گسترش دانشگاهها، نیروگاه شهدای پاکدشت، احداث ورزشگاه، پارکها، مجمتع‌های آموزشی، خدمات زیر بنایی آب، برق، گاز، آسفالت و بهسازی روستاها و شهری و دهها پروژه عمرانی دیگر، ایجاد وحدت نسبی در شهرستان، حمایت از نیروهای ایثارگر و انقلابی، توجه به جوانان و حمایت همه جانبه از بانوان و ...  در حوزه انتخابیه ام صورت گرفته است.



قمی در پایان تاکید کرد: همکاران گرامی و بزرگوار سعی کنید که شکل بی عدالتی، گرانی و تورم، رفاه اجتماعی و راههای مقابله با دشمن به ویژه آمریکا و اسرائیل و همچنین توجه به تحقیقات و پژوهش را سرلوحه کارهای خود قرار دهید و از بازیهای پلید سیاسی که نفعی برای مردم ندارد پرهیز کنید./



پایان پیام

  • کد خبر : 292935
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار