خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 13:28
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
بیاتی در نطق میان دستور:

کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

نماینده مردم تفرش در مجلس با اشاره به قرارگیری در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید از تخریب یکدیگر بپرهیزند و بهانه دست رسانه‌های معاند ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی الله بیاتی در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، 20 خرداد ماه) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه دولت سیزدهم فرصت نکرد گزارش 3 ساله فعالیت خود را به مردم ارائه کند، گفت: لازم می دانم از اقدامات شایسته دولت در حوزه های مختلف از جمله پروژه های عمرانی، آب رسانی، جاده سازی، بهداشت و درمان و اشتغال تشکر کنم که کارهای بزرگی طی این 3 سال انجام شد که باید ادامه داشته باشد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولین باید در حوزه حل مسائل معیشتی که دچار اشکالاتی طی این 3 سال شده بود، کوشا باشند و در همین راستا از رئیس جمهور آینده درخواست دارم مهم ترین مشکل مردم که مشکل معیشت است را پیگیری و برطرف کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم، اظهار داشت: از کاندیداها می خواهم از تخریب رقیبان خود پرهیز کنند و اگر مستندی وجود دارد به مراجع ذیصلاح ارجاع دهند و با تخریب یکدیگر بهانه دست رسانه های معاند ندهند.

بیاتی ادامه داد: لازم می دانم از وزیر نیرو به دلیل اقدامات شایسته ای که انجام داده تشکر کنم. تکمیل پروژه آبرسانی به شهرستان تفرش و 42 روستا از کارهای بزرگی بود که در دولت سیزدهم با روحیه جهادی و انقلابی انجام شد و نقش وزیر مربوطه بسیار قابل توجه بود. همچنین رفع تنش آبی بسیاری از روستاهای کشور جای تشکر دارد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در ادامه با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات خوبی در سطح کشور و به ویژه حوزه انتخابیه انجام داده که لازم می دانم از رئیس این سازمان، معاونان و مدیران استان صمیمانه تشکر کنم، یادآور شد: درخواست دارم با عنایت به اینکه جاده های فرعی و روستایی حوزه انتخابیه نامناسب است نسبت به ادامه خدمات اقدام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در پایان ضمن قدردانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جهت اقدامات گسترده در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری و اینترنت خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم مشکلات بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه در حوزه اینترنت رفع شد و در حال حاضر نیز تعدادی از روستاهای دیگر با کمبود اینترنت روبرو هستند که درخواست دارم به این موضوع نیز رسیدگی شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379335
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار