خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 12:00
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
درخشان در تذکر شفاهی:

چرا مصوبه مجلس در مورد واردات خودرو انجام نمی شود؟

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: مردم سوال می کنند چرا مصوبه مجلس در مورد واردات خودرو انجام نمی شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  عبدالناصر درخشان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 19 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن محکومیت حادثه ترویستی در کرمان و راسک که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شده است، گفت: وزیر رفاه فکری به حال معلولان کنید و مشکلات آن ها را برطرف کنید که امیدشان ما مسئولان هستیم.



ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور با حضورتان در راسک امید مردم را زیاد کردید و بازارچه مرزی را افتتاح نمودید و بازارچه خرده فروشی مرزی را که با حضور نخست وزیر پاکستان افتتاح شد و یک اتفاق بسیار خوبی بود اما متاسفانه بعد از گذشت چندین ماه از این افتتاح به خاطر ساز وکارهای دست و پاگیر اداری هنوز شروع به کار نکرده است، لطفا تدبیر کنید.



وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: با گذشت چندین سال از پروژه آبرسانی شرق به غرب شهرستان بم پور اما متاسفانه مردم شهرستان از آب شرب مناسب برخوردار نیستند لطفا اقدام عاجل بفرمایید. طرح جهاد آبرسانی یکی از خدمات شاخص این دولت بوده است که به دلیل عدم تزریق منابع مالی مخصوصا در استان سیستان و بلوچستان متوقف شده است لطفا تدبیر نمایید.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت، گفت: ناوگان آمبولانس حوزه دانشگاه ایرانشهر از اورژانس تا بیمارستان به شدت فرسوده شده است، منطقه محروم سیستان و بلوچستان که متفاوت از هر جای کشور است لطفا متفاوت ببینید و برای رفع کمبود پزشک در مراکز جامع سلامت حوزه دانشگاه ایرانشهر فکری عاجل کنید و پروژه های عمرانی دانشگاه ایرانشهر مثل سوانح سوختگی و ... را دریابید و ارتقا بیمارستان راسک به کندی پیش می رود که در این رابطه نیز باید چاره ای اندیشید.



وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: کمترین شاخص دسترسی به راه های روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان است، لطفا پروژه های در حال انجام را تسریع بخشید و تامین اعتبار کنید، بزرگراه شهید ولی فتح مرادی بم پور از روشنایی محروم است که نسبت به انجام آن اقدام کنید.



نماینده مردم ایرانشهر در مجلس خطاب به وزیر ورزش، گفت: قول های شما در استان سیستان و بلوچستان در حداقل ترین امکانات ممکن هم عملی نشده است و جوانان سیستان و بلوچستان را دریابید.



درخشان خطاب به وزیر ارتباطات بیان کرد: با توجه به اتمام پروژه فیبر نوری بخش بنت، اکثر روستاهای این بخش عظیم فاقد اینترنت هستند لذا فکری در این رابطه بیاندیشید.



وی خطاب به رئیس جمهور و وزیر صمت گفت: مردم سوال می کنند چرا مصوبه مجلس در مورد واردات خودرو انجام نمی شود؟/



پایان پیام

  • کد خبر : 374341
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار