خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 12:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
وحیدی در تذکر شفاهی:

چرا سازمان برنامه و بودجه برای نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش قراردادی در نظر نگرفته است

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: چرا سازمان برنامه و بودجه برای نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش قراردادی در نظر نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  محمد وحیدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403، گفت: تعهد شما در قانون بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فراموش نشود و بار تورمی که بر روی این عزیزان است رفع شود.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور، گفت: خسارات سیلاب کشاورزان حوزه انتخابیه فراموش نشود. چرا این تعهد انجام نمی شود و متاسفانه وام کشاورزان و دامداران امهال نمی شود.



وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر خراسان شمالی را جزو ایران می دانید حداقل یک سفر را به این استان داشته باشید. راه های این استان را دریابید چرا که وضعیت راه های این استان بسیار نامناسب است.



وحیدی بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش چرا به اعتراضات آزمون های استخدامی پاسخی نمی دهید و بی تفاوت هستید. لازم است فکری برای نیروهای خرید خدمات بکنید. چرا سازمان برنامه و بودجه برای خرید خدماتی ها حقوق، بیمه و قرارداد در نظر نگرفته است. مگر این افراد جزو معلمین نیستند؟/



پایان پیام

  • کد خبر : 373390
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار