خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/09 - 12:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن

پیام تسلیت نایب رئیس مجلس در پی درگذشت آیت‌الله نمازی و ارومیان

نایب رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله نمازی و آیت الله ارومیان از اعضای مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 9 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: مطلع شدیم آیت الله نمازی عضو خبرگان رهبری، شخصیتی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادستانی، نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه، خدمات بسیار طولانی در طول انقلاب داشتند، دار فانی را وداع گفتند.



وی افزود: نمایندگان معزز مردم شریف بوشهر و همچنین استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ارتحال ایشان را تسلیت گفتند، به نمایندگی از طرف تمام نمایندگان مجلس هم این ضایعه را به حوزه‌های علمیه و مردم عزیز بوشهر و اصفهان عرض تسلیت و تعزیت داریم، خداوند ان‌شاءالله ایشان را قرین رحمت کند.



نایب رئیس مجلس تأکید کرد: مردم عزیز کاشان هم با توجه به اینکه امام جمعه سابق خود را از دست دادند عزادار هستند، رضوان و برکات الهی نثار روح ایشان.



حجت‌الاسلام و المسملین ذوالنوری در ادامه یادآور شد: حضرت آیت‌الله ارومیان پدر سه شهید و نماینده دو دوره مجلس و نماینده خبرگان رهبری نیز دار فانی را وداع گفتند، مجلس شورای اسلامی، مردم عزیز آذربایجان شرقی و نمایندگان مردم این ضایعه را تسلیت گفتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375519
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار