خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/01 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نوروزی در تذکر شفاهی:

پزشک کافی در شهرستان های بهارستان و رباط کریم وجود ندارد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس گفت: در بیمارستان های فاطمه الزهرا (س) رباط کریم و امام حسین (ع) بهارستان پزشک کافی وجود ندارد، علی رغم اینکه 2 میلیون نفر جمعیت در حوزه انتخابیه وجود دارد، باید گفته شود بیمارستان های 100 تختخوابی در این شهرستان ها جوابگو نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسن نوروزی در نشست علنی امروز( یکشنبه اول مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن اقدام دولت و حکومت سوئد نسبت به اهانت به قرآن کریم و همچنین تذکر به رئیس جمهور گفت: علی رغم اینکه شهر پرند 650 هزار نفر جمعیت دارد و در سفر به این شهر قول داده بودید که کار شهرستان شدن پرند انجام شود، اما تاکنون این اقدام صورت نگرفته است.



نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم افزود: از رئیس جمهور انتظار می رود هم برای شهرستان شدن پرند، افتتاح متروی پرند و آب الغدیر شمالی که همه کارهای آن به سرانجام رسیده است، به شهر پرند سفری داشته باشند و مردم منطقه را دلگرم کنند.



وی در تذکری به وزیر بهداشت و درمان گفت: در بیمارستان های فاطمه الزهرا (س) رباط کریم و امام حسین (ع) بهارستان با این توجیه که این مناطق، مناطق محروم هستند، پزشک کافی وجود ندارد، علی رغم اینکه 2 میلیون نفر جمعیت در حوزه انتخابیه وجود دارد، باید گفته شود بیمارستان های 100 تختخوابی در این شهرستان ها جوابگو نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 365516
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار