خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/20 - 12:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
موسوی بیدلی در صحن علنی:

وزیر نیرو تیم کارشناسی را برای بررسی مشکلات آبی به حوزه انتخابیه اعزام کند/ 60 روستا با تانکر آبرسانی می‌شود

نماینده مردم لردگان در مجلس با انتقاد از اینکه 60 روستای حوزه انتخابیه با تانکر آبرسانی می‌شوند از وزیر نیرو خواستار اعزام تیم کارشناسی به این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سید روح‌الله موسوی بیدلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت رئیس جمهور شهید و هیأت همراه گفت: به خود می‌بالم که هم تبار و هم دیار شهید راه خدمت سردار شهید موسوی سرتیم حفاظت رئیسی جمهور و خلبان شهید محسن دریانوش و مردان نامی دفاع مقدس شهید الیاس ارجمند هستیم.

نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس خطاب به وزیر نیرو افزود: مشکل ما بحران آب است و به نیابت از مردم استان چهارمحال و بختیاری و حوزه انتخابیه درد دلی با کارون، زاینده‌رود و خرسان خواهیم داشت، چرا که این رودها مقصر هستند؛ شما را به بلوط‌های خشک زاگرس قسم می‌دهیم؛ چرا که مردم ما را فراموش کرده‌اید؟ ای زاگرس، ای سرچشمه رودهای خروشان و حیات‌بخش فلات ایران، فرزندان تو مظلوم واقع شده‌اند و در کنار رودهای فروشان در جستجوی آب هستند و به دلیل سوء مدیریت و توزیع نامتوازن امکانات ناچار به ترک خانه و کاشانه خود شده‌اند.

وی افزود: ای کارون، ای زاینده‌رود و خرسان و زاگرس همتی کنید که بهشت ایران در  حال تبدیل شدن به کویری بی‌حاصل است، کویری که نه صنعت و نه جان و نه آب دارد.

موسوی بیدلی خطاب به وزیر نیرو یادآور شد: مشکلات حوزه انتخابیه را برای شما تشریح کردم، در این رابطه ضروری است تیم کارشناسی به حوزه انتخابیه اینجانب یعنی شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد اعزام کنید؛ حوزه انتخابیه محصور در رودهای خروشان خرسان و زاینده رود است اما بیش از 60 روستا با تانکر آبرسانی می‌شود، ضروری است به این موضوع توجه شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379318
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار