خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحیمی مظفری در تذکر شفاهی؛

وزیر راه همکاری لازم را برای شهید خدمت محسوب کردن سه راهداری که در مسیر امدادرسانی جان خود را از دست دادند داشته باشد

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: لازم است وزیر راه همکاری لازم را برای شهید خدمت محسوب کردن 3 نفر از راهداران شهرستان سروستان که در حین انجام خدمت و امدادرسانی جان خود را از دست دادند را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تبریک دهه کرامت و تسلیت به خانواده های داغدار در سیل اخیر، گفت: امیدواریم رسیدگی عاجل و فوری به آسیب دیدگان انجام شود.

وی ادامه داد: لازم است عروج شهادت گونه 3 نفر از راهداران شهرستان سروستان که در حین انجام خدمت و امدادرسانی جان خود را از دست دادند را تسلیت عرض کنم و امیدواریم وزیر راه و شهرسازی در مورد این افراد که در راه خدمت جان خود را از دست دادند حداکثر حمایت را داشته و آن ها را شهید خدمت محسوب کنند.

نماینده مردم سروستان در مجلس یازدهم با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات، گفت: از تلاش ها و زحمات همه عزیزان در طول این 4 سالی که خدمتگزار مردم بودیم و در این عرصه فعال بودند تشکر می کنیم.

رحیمی مظفری یادآور شد: از رئیس جمهور و وزیر نیرو و معاونان ایشان برای توجه به سد شهید سلیمانی در سفر رئیس جمهور تشکر می کنیم اما مدتی است که این پروژه به بهانه مشکل اتصال این پروژه کند شده، به طور قطع وزیر در جریان است که در بارندگی های اخیر بیش از 200 میلیون مترمکعب که حجم کل این سد است از رودخانه و این سد عبور کرده در حالی که می خواهیم آب دریا را به ازای هر مترمکعب حدود 2 یورو واحد استان فارس کنیم و توجه به اقتصاد این پروژه نشان می دهد که در کمتر از یکسال می تواند کل هزینه خود را بازگرداند و امیدواریم این پروژه مورد توجه ویژه قرار گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 378648
کلمات کلیدی
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش