خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 11:14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
گودرزوند چگینی در تذکر شفاهی:

وزیر جهاد کشاورزی به داد زیتون‌کاران برسید

نماینده مردم رودبار در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: به داد زیتون‌کاران برسید، امروزه واسطه‌کاران و دلالان به قیمت بسیار کمی دسترنج یک ساله زیتون کاران را خریداری می‌کنند و آنها را گرفتار کرده‌اند. انجمن زیتون کاران کشور و شرکت‌های تعاونی در بحث نرخ‌گذاری و تعیین قیمت زیتون را ملاحظات لازم را در نظر گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی امروز(سه شنبه، 27 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: به داد زیتون‌کاران برسید، امروزه واسطه‌کاران و دلالان به قیمت بسیار کمی دسترنج یک ساله زیتون کاران را خریداری می‌کنند و آنها را گرفتار کرده‌اند. انجمن زیتون کاران کشور و شرکت‌های تعاونی در بحث نرخ‌گذاری و تعیین قیمت زیتون را ملاحظات لازم را در نظر گیرند.

نماینده مردم رودبار در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: 8 کیلومتر از مسیر رودبار به منجیل افتتاح شد اما متأسفانه ایستگاه‌های دسترسی برای مردم رودبار وجود ندارد، باید ایستگاه ساخته شود و دستور ویژه برای دسترسی داده شود.

وی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: ساماندهی نیروی انسانی به عنوان یک مطالبه عمومی باید مورد توجه قرار گیرد؛ همچنین مطالبات فرهنگیان خصوصا بازنشستگان سال 1401 و 1402 هنوز پرداخت نشده، این بازنشستگان سرمایه‌ کشور هستند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383532
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار