خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/01 - 12:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
روشنفکر در تذکر شفاهی:

هیأت دولت تلاش‌های شهید راه خدمت را ناتمام نگذارد

نماینده مردم بویراحمد در مجلس خواستار پیگیری و ادامه راه رئیس جمهور از سوی معاون اول و هیأت دولت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، مهدی روشنفکر در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه قرار بود موارد زیر را خطاب به شهید راه خدمت، آیت‌الله رئیسی بیان کنم که سرنوشت به گونه دیگری رقم خورد و امروز آنها را خطاب به مخبر و هیأت دولت می‌گویم، گفت: در ابتدا شهادت آیت‌الله رئیسی در راه خدمت را تسلیت می‌گویم و از آقای مخبر می‌خواهم در روزهای پایانی مواردی را که مورد تأکید است فراموش نکرده و در سطوح مختلف پیگیری کند.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس با اشاره به نتایج دو سفر اخیر آیت‌الله رئیسی، شهید راه خدمت اظهار داشت: آقای مخبر شما نباید اجازه دهید اقدامات و پیگیری‌هایی که در نتیجه تلاش‌های چندین ساله صورت گرفته، بر زمین بماند؛ لطفا ارتقاء‌های درخواست شده برای برخی از بخش‌ها و دهستان‌های استان را فراموش نکنید.

وی افزود: لازم است پروژه آزادراه شیراز و اصفهان از محل یاسوج را پیگیری کنید، همچنین میدان گازی مختار و جاده و پل سی‌سخت به همراه احداث جاده‌ای به سمت سمیرم و تکمیل راه سپیدان به دهدشت مدنظر قرار گیرد. همچنین عملیات اجرایی سد تنگه سرخ و تکمیل مطالعات و شروع پروژه‌های چند سد در این منطقه نیز باید صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطر نشان کرد: از بویراحمدی‌ها و همه کسانی که در این شهرستان‌ها با شور و شعور پای صندوق رأی حاضر شدند، تشکر می‌کنم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378830
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری