خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/30 - 12:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رضائی در تذکر شفاهی:

هزاران تن خرمای استان بوشهر در سردخانه‌ها باقی مانده است

نماینده مردم دشتستان در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان و عدم توجه دولت به این قشر گفت: دولتی که ادعا می‌کند درآمدش افزایش پیدا کرده چرا مطالبات کشاورزان و گندمکاران و بازنشستگان را پرداخت نمی‌کند.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم رضائی در نشست علنی امروز (دوشنبه 30 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه دولت نسبت به مطالبه مردم به ویژه قشر کشاورز بی‌تفاوت است، گفت: هزاران تن از خرمای شهرستان دشتستان و استان بوشهر از سال گذشته تاکنون در انبارها و سردخانه‌ها باقی مانده و هیچ فریادرسی هم نیست و به هر مسئولی که مراجعه می‌کنیم کاری نکرده و مشکل مردم را حل نمی‌کند، گناه کشاورزان چیست آنها هم زندگی و دخل و خرج دارند.



نماینده مردم دشتستان در مجلس ادامه داد: آقایان هر روز مصاحبه می‌کنند که درآمد کشور چنین و چنان است، هر روز می‌گویند نفت می‌فروشیم و درآمد کشور افزایش پیدا کرده است، اگر اینگونه است پس چرا مطالبان کشاورزان، گندمکاران، بازنشستگان و فرهنگیان بعد از سال‌ها پرداخت نشده است.



وی بیان کرد: شما که بلدید مجلس را دور بزنید و همه چیز را به سران قوا ببرید پس مسئله گندمکاران، کشاورزان و بازنشستگان را نیز به جلسه سران قوا برده و مشکل مردم را حل کنید، مردم بی‌پناه هستند./




پایان پیام


  • کد خبر : 367149
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار