خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 10:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
اسماعیلی در خصوص نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو؛

نگرش های جزیره ای و سلیقه ای بر صنعت خودروسازی سایه افکنده است/صنعت خودروسازی ایران با 50 سال سن هنوز نوزادی نابالغ است

نماینده مردم میانه در مجلس با تاکید بر اینکه نگاه های جزیره ای و سلیقه ای بر صنعت خودروسازی ایران حاکم است، گفت: علیرغم اینکه 50 سال از عمر صنعت خودروسازی کشور می گذرد اما هنوز این صنعت یک نوزاد به بلوغ نرسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در مورد نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو و میزان تحقق احکام و الزامات قانونی آن، گفت: چه زمانی تراژدی غمگین خودروسازی به پایان می رسد و به سرانجام مطلوب دست پیدا می کند؟ فلسفه خودروها و تصویب قانون ساماندهی خودرو چه بود؟مجلس چرا در سال 1400 به آن ورود کرد و در همان سال به دولت ابلاغ کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس افزود: مردم همیشه از کیفیت خودروها می نالند، به روز کردن کیفیت خودروهای داخلی و متناسب سازی آن ها با استانداردهای جهانی خواسته عموم جامعه است، کیفیت نامناسب خودروها و خدمات پس از فروش از مشکلات عدیده ای است که برای خریداران و صاحبان خودرو ایجاد شده است. چه زمانی می شود که این مشکلات به پایان برسد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه 50 سال از عمر صنعت خودروسازی کشور می گذرد اما هنوز این صنعت یک نوزاد به بلوغ نرسیده است. باید صنعت خودروسازی در عرصه داخلی و خارجی بدرخشد. نگرش های جزیره ای و سلیقه ای بر صنعت خودروسازی سایه افکنده است.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 3 قانون ساماندهی صنعت خودرو قرار بود وزارت ارتباطات، نیرو و شهرسازی و معاونت فناوری از صنعت خودروسازی استفاده کند و با اهتمامی که شما در تولید خودروهای برقی و هیبریدی دارید همچنان ما شاهد خودروهای بنزینی هستیم که مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379666
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار