خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/24 - 12:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحیمی مظفری در تذکر شفاهی:

مشکلات کشور را نباید از جیب وزارت نفت حل کرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از ناترازی شدید حوزه نفت در کشور گفت: باید به سمت توسعه مناطق نفتی رفته و نباید مشکلات حوزه های مختلف کشور را از جیب وزارت نفت حل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه و غیرانسانی در حمله مجدد به حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: اشد مجازات را برای مسببین و عاملین این اقدام تروریستی خواستاریم و همه جریان های دخیل در این موضوع باید بدانند که خون شهدا و مجروحان، دامن آنها را می گیرد و قطعا از آنها انتقام خواهیم گرفت.



نمانده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس یازدهم در ادامه شهادت خادم شهید عباسی را در جریان این حمله تروریستی به خانواده وی تسلیت گفت و آرزوی سلامتی برای همه مجروحان این حادثه داشت.



وی در ادامه با بیان اینکه امروز در حوزه نفت به شدت دچار ناترازی هستیم، عنوان کرد: لازم است مناطق نفتی توسعه یابد، لذا نباید از جیب نفت مشکلات سایر بخش ها را حل کرد.



عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم در پایان خطاب به رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: نباید تلاش کنیم از وزارت نفت مشکلات حوزه کشاورزی را حل کنید و باید دنبال راهکار عملی دیگری باشید./



پایان پیام

  • کد خبر : 366725
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار